داروخانه اینترنتی داروپست

وب سایت داروخانه آنلاین دکتر فکور با هدف خرید آسان و مطمئن، در حوزه محصولات زیبایی و سلامت، آرایشی و بهداشتی، مکمل های ورزشی و دارویی  و تجهیزات پزشکی معتبر راه اندازی شده است.

مهمترین هدف راه اندازی این پایگاه اینترنتی، ایجاد امنیت خاطر در خرید اینترنتی محصولات داروخانه ای برای تمامی اقشار جامعه و تمام گروه های سنی است که با تکیه بر مشاوره صحیح و سریع و بی طرفانه در روند فروش، ارسال و خدمات پس از فروش به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان ارائه خواهد شد.

وب سایت داروپست زیر نظر موسس داروخانه، دکتر فکور و با استفاده از مشاورین مجرب داروساز در بستر داروخانه، توانسته مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کسب کند و با پشتوانه تجربه داروخانه ای این مجموعه، در حوزه آنلاین نیز خدمات فروش اینترنتی ارائه کند.

تمام مکمل های مجوز دار و با لیبل وزارت بهداشت از جمله برندهای اپتیموم، سلوکور، بی اس ان، بی پی آی، ماسل فارم، سایتک، بایوتک، ویثر، اپکس، ساپلند و کارن در داروخانه دکتر فکور موجود می باشد.

برای رفاع حال مشتریان، انواع روش های پرداخت همچون پرداخت آنلاین، پرداخت در محل یا روش کارت به کارت در نظر گرفته شده است و در صورت مشکل، امکان مرجوع کردن کالا تا یک هفته هم لحاظ خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید از این سایت می توانید به سایت داروخانه اینترنتی دکتر فکور مراجعه و محصول خود را انتخاب نمائید و یا با شماره ۰۹۱۵۱۱۲۷۲۰۷ تماس حاصل نمائید.

اسامی مشابه

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز