روحیات بانوان در سه ماهه سوم بارداری‌

 در سه ماهه سوم بارداری وزن مادر و جنین زیاد کردن پیدا میکند به همین علت توانایی جابجاشدن مادر و انجام کارهای شخصی اش به مشکل ممکن خواهد بود. زن های

روحیات بانوان در سه ماهه سوم بارداری‌

 در سه ماهه سوم بارداری وزن مادر و جنین زیاد کردن پیدا میکند به همین علت توانایی جابجاشدن مادر و انجام کارهای شخصی اش به مشکل ممکن خواهد بود. زن های باردار در این دوران از لحاظ معنوی به همراهی و درک متقابل اطرافیان دارند به روحیات آن ها اهمیت دهید و آن ها را با حرف هایتان نیازارید.

باتوجه به تغییرات هورمونی غیرقابل کنترل و روزهای نفس گیر نزدیک به زایمان، بهتر است مراقب حرف هایی که به یک زن باردار در سه ماهه سوم بارداری اش می زنیم باشیم. هرگز این جملات را به یک مادر چشم انتظار روز وضع حمل نگویید:

روحیات بانوان در سه ماهه سوم بارداری‌

۱-تا فرزند نیامده هست، از هر فرصتی جهت خوابیدن استفاده کن!خوابیدن در همین سه ماهه آخر بارداری هم کار مشکلی هست. شکم بزرگ مادر را در نظر بگیرید و اینکه نمی تواند به پشت بخوابد. همچنین مسئله تکرر ادرار را هم اضافه کنید که مانع از یک خواب راحت می شود.

۲-چشم به هم بزنی فرزند به دنیا اومده!هرچه وقت به روز وضع حمل و آخر بارداری نزدیک تر می شود، هر روزش جهت مادر مانند یک ماه می گذرد. زمانی که ۲۱ روز به وقت وضع حمل و آخر بارداری وقت باقی هست، از نظر مادر، او باید ۲۱ ماه چشم انتظاری را تحمل کند.

۳-وضع حمل من خیلی سخت، دردناک، طولانی و … بود!اکثر زنان به اندازه کافی در ماه ها و روزهای آخر بارداری ارزش به وضع حمل فکر می کنند و به اندازه کافی دلواپس هستند. از آن جایی که جهت وضع حمل راه دیگری وجود ندارد و او هم باید همین مسیر را طی کند، بهتر است او را زیاد نترسانید و درعوض به او آرامش خاطر بدهید.

۴-بازم دوست داری فرزند بیاری؟او هنوز همین فرزند را به دنیا نیاورده است و علایم تلخ بارداری او را آزار می دهد چگونه می تواند جهت فرزند بعدی برنامه ریزی کند یا تصمیم بگیرد؟

 در سه ماهه سوم بارداری وزن مادر و جنین زیاد کردن پیدا میکند به همین علت توانایی جابجاشدن مادر و انجام کارهای شخصی اش به مشکل ممکن خواهد بود. زن های

۵-هنوز وضع حمل نکردی؟آیا مشخص نیست که او هنوز وضع حمل نکرده است یا شما متوجه نمی شوید؟ مگر او می تواند به اختیار خودش سریعتر وضع حمل کند؟

۶-من سریعتر وضع حمل کردم!بهتر است به جای ناامید کردن او، با او همدردی کنید و به او امید بدهید.

۷-فرزند ات دختر/پسر است؟!اکنون کودک او نزدیک به ۷، ۸ یا نه ماه دارد و چیزی به متولد شدنش نمانده هست. زمانی که شما بعد از فهمیدن جنسیت کودک او صورت تان را در هم می کشید، به غیر از ناراحت و ناامید کردن مادر هیچ نفعی به او نمی رسانید. او نه می تواند بارداری اش را به عقب برگرداند و نه می تواند جنسیت کودکش را عوض کردن دهد.

۸-من دارم وزن کم می کنم زیادی چاق شده است بودم!همانطور که میبینی او هم بسیار چاق شده است است ولی نمی تواند جلوی این اضافه وزن را بگیرد یا شروع کند به رژیم گرفتن. بهتر نیست به او انرژی منفی ندهید و او را از ظاهرش ناامید نکنید؟

۹-همین روزهاست که وضع حمل کنی!خب درواقع او یک یا دو ماه دیگر وقت دارد. آیا به او استرس مضاعف وارد می کنید. روز تقریبی وضع حمل او مشخص است و به اندازه کافی جهت آن روز استرس دارد.

۱۰-چقدر بارداریت طولانی شد!بد نیست بدانید که معمولا اکثر بارداری ها با اختلاف چند روز یا حداکثر یک ماه، بیش از نه ماه طول نمی کشند. و اگر بارداری خانمی حتی ۴۰ هفته کامل هم طول بکشد، باز طولانی نیست و فرزند سر وقت به دنیا خواهد آمد. آمار نشان می دهد فرزند هایی که دیرتر متولد می شوند رشد جسمانی کامل تری در رحم مادر داشته اند.

روحیات بانوان در سه ماهه سوم بارداری‌

۱۱-چقدر قشنگ شده است ای!خب مسلم است که شما به او دروغ می گویید. لیکن او به هیچ وجه احساس قشنگی نمی کند. از نظر او شکمش به شدت بزرگ شده است هست، دست ها و پاهایش ورم کرده اند، صورت او پر از جوش هست، بیش از یک ماه است که نتوانسته است به درستی استحمام کند و لک های روی پوست او تیره تر شده است اند.

۱۲-از این فرصتی که داری لذت ببر که سریع تمام می شود!شاید یکی از روزهای دیگر بارداری بتوان این جمله را به او گفت ولی قطعا آن روز امروز نیست. همانطور که می بینید خیلی باید در جمله هایی که به یک زن باردار در سه ماهه سوم بارداری اش گفته می شود دقت کرد ولی عالی ترین جمله ای که می توانید بگویید این است :درکت می کنم!” یا “می فهمم چه حالی داری!”

سلامتیسم

 در سه ماهه سوم بارداری وزن مادر و جنین زیاد کردن پیدا میکند به همین علت توانایی جابجاشدن مادر و انجام کارهای شخصی اش به مشکل ممکن خواهد بود. زن های

واژه های کلیدی: فرزند | باردار | ناامید | بارداری | بارداری | تغییرات هورمونی بارداری | سه ماهه آخر بارداری | سه ماهه سوم بارداری

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی