با استفاده از این روش ها از بارداری ناخواسته جلوگیری کنید

امروزه سبک زندگی جوانان تفاوت زیادی با نسل های گذشته دارد؛ در گذشته داشتن فرزند زیاد یک امتیاز محسوب می شد؛  اما در این دوران

با استفاده از این روش ها از بارداری ناخواسته جلوگیری کنید

امروزه سبک زندگی جوانان تفاوت زیادی با نسل های گذشته دارد؛ در گذشته داشتن فرزند زیاد یک امتیاز محسوب می شد؛  اما در این دوران زوج ها ترجیح می دهند تا فرزندان کمتری داشته باشند و در عوض بتوانند وقت بیشتری را به تربیت آنان تخصیص داده شده است دهند، ولی بارداری های ناخواسته یکی از عواملی است که سدی بزرگ در برابر این خواسته به حساب می آید، به همین باعث امروزه استفاده از ابزار جلوگیری از بارداری بسیار توصیه می شود. در این مطلب قصد داریم روش های پیشگیری از بارداری ناخواسته را به شما آموزش دهیم و همچنین شما را با نحوه صحیح رویارویی با این عنوان آشنا نمائیم. با بی بی نیمز همراه باشید.

استفاده از کاندوم جهت جلوگیری از بارداری ناخواسته

متاسفانه هنوز باورهای نادرستی در مورد روش های متفاوت از جمله استفاده از قرص و آی یو دی وجود دارد و بعضی با نادرست خواندن این باورها هنوز به آنها اعتقاد دارند؛ باورهایی مانند قرص نازایی می آورد! آی یودی باعث عفونت می شود! و بسیاری باورهای دیگر.

با استفاده از این روش ها از بارداری ناخواسته جلوگیری کنید

اما خوشبختانه این باورها درمورد استفاده از كاندوم وجود ندارد و همه می دانند كاندوم تاثیر و تداخل عملی با هیچ دارویی كه مصرف می كنند یا بیماری ای كه به آن مبتلا هستند ندارد. استفاده از کاندوم تنها روشی است كه هم از بارداری ناخواسته جلوگیری می كند و هم مانع انتقال عفونت های مقاربتی می شود. به همین علت مردها با فکر آسوده تری در بحث سلامت باروری و خانواده شرکت می کنند.

مساله مهم دیگری هم كه در مورد كاندوم شایان ذكر هست، عدم محدودیت جهت استفاده از این روش هست. از آنجا كه این محصول دارویی نیست، می توان آن را از هر فروشگاه لوازم بهداشتی یا حتی سوپرماركت های بزرگ خریداری كرد. جهت استفاده از آن مورد نیاز نیست هیچ معاینه و بررسی ای به وسیله پزشك انجام شود و هرگز عارضه ای در اثر استفاده از آن گزارش نشده است.

درصد بسیار اندكی كه به علت حساسیت به لاتكس كاندوم دچار خارش و قرمزی اندام تناسلی می شده است اند نیز امروزه می توانند از محصولات دیگر كاندوم كه به بازار آمده است استفاده كنند. انواع متفاوت كاندوم در سیستم ارائه خدمات دولتی وخصوصی در دسترس همگان وجود دارد.

استفاده از قرص های LD یا HD و لونورژسترول جهت جلوگیری از بارداری ناخواسته


ممکن است زن ها مصرف قرص ارزش را فراموش کنند یا مردها بعد از رابطه جنسی متوجه شوند کاندوم پاره شده است و یا از آلت تناسلی تان خارج شده است است که نتیجه آن نیرومند شدن احتمال بارداری ناخواسته هست.
در این مورد باید از یک روش اورژانسی پیشگیری از بارداری کمک بگیرید. نباید وقت را از دست بدهید چون هرچه از موعد ارتباط مثبت و مشکوک کمتر گذشته باشد، احتمال موفقیت شما به صددرصد نزدیک تر خواهد بود.

امروزه سبک زندگی جوانان تفاوت زیادی با نسل های گذشته دارد؛ در گذشته داشتن فرزند زیاد یک امتیاز محسوب می شد؛  اما در این دوران

شما تا ۱۲۰ساعت بعد از آن مقاربت مشکوک، جهت جبران و جلوگیری از یک بارداری ناخواسته وقت دارید. جهت این پیشگیری اورژانسی معمولا زن ها از قرص LD یا HD و یا قرص های تری فازیک استفاده می کنند. به این صورت که جهت قرصLD، ۴ تا قرص را یکجا استفاده می کنید و سپس ۱۲ساعت بعد هم ۴ قرص دیگر می خورید. جهت قرص HD هم به محض در اختیار گرفتن قرص، دو تا مصرف کرده و ۱۲ ساعت بعد هم دوتای دیگر می خورید.

جهت قرص های تری فازیک هم باید در ابتدا ۴ تا قرص سفید رنگ و سپس ۴ تای دیگر هم ۱۲ ساعت بعد بخورند. تهوع و استفراغ از عوارض مصرف قرص های LD، HD و تری فازیک است به شکلی که نیمی از مصرف کنندگان حالت تهوع و ۲۰۰ درصد هم استفراغ را تجربه می کنند.

قرص لونورژسترول قرص دیگری است که در موارد اورژانسی به شما در بارداری ناخواسته کمک می کند. از مزایای این قرص می توان به آمار پایین تر حالت تهوع و استفراغ (فقط ۲۰ درصد امکان تهوع و ۶ درصد امکان استفراغ) نسبت به قرص های اشاره شده است در اوج و آمار موفقیت ۹۹ درصد در جلوگیری از بارداری ناخواسته اشاره نمود.

طریقه مصرف این قرص به این صورت است:

کافی است دو قرص لونورژسترول را از داروخانه تهیه و (قیمت آن بسیار پایین است و بدون نسخه در همه داروخانه ها موجود می باشد) میل کنید. شما فقط به همین دو قرص نیاز دارید. مراقب باشید این روش پیشگیری اورژانسی است و نباید برایتان عادی و همیشگی باشد.

با استفاده از این روش ها از بارداری ناخواسته جلوگیری کنید

توجه به دوره تخمک گذاری جهت جلوگیری از بارداری ناخواسته

یکی از روش های راحت جهت پیشگیری از بارداری ناخواسته توجه به وقت تخمک گذاری در زن ها و رعایت نکات پیشگیرانه در رابطه جنسی در آن وقت هست. جهت تخمین زدن روز تخمک گذاری کافی است زمانی را كه دوره پریود بعدی شما شروع می شود در نظر بگیرید، سپس ۱۲ تا ۱۶ روز از آن كم كنید. این چند روز، همان محدوده زمانی است كه احتمال تخمك گذاری زن ها در آن بسیار زیاد است.

جهت زن هایی كه یك دوره كامل آنها ۲۸ روز طول می كشد، چهاردهمین روز معمول روز تخمك گذاری است. جهت استفاده از این روش، شما باید بدانید كه دوره كامل شما معمول چند روز طول می كشد. حال شما باید در این بازه زمانی دقت بیشتری در رابطه جنسی داشته باشید تا احتمال بارداری برنامه ریزی نشده کم کردن یابد.

منبع: ستاره

امروزه سبک زندگی جوانان تفاوت زیادی با نسل های گذشته دارد؛ در گذشته داشتن فرزند زیاد یک امتیاز محسوب می شد؛  اما در این دوران

واژه های کلیدی: روش اورژانسی | رابطه جنسی | بارداری | استفراغ | استفاده | پیشگیری | جلوگیری | استفراغ | کاندوم

با استفاده از این روش ها از بارداری ناخواسته جلوگیری کنید

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی