الفبای خوش تیپی در مدرسه

هنگامی که مدرسه ها باز می شود. کوچه ها و خیابان ها پر می شود از کوچولوهای قد و نیم قدی که با لباسها، کیف ها و کفش های

الفبای خوش تیپی در مدرسه

الفبای خوش تیپی در مدرسه

هنگامی که مدرسه ها باز می شود. کوچه ها و خیابان ها پر می شود از کوچولوهای قد و نیم قدی که با لباسها، کیف ها و کفش های رنگی شان، دیگر نمی توانی رنگ آسفالت را ببینی وکوچه مدرسه شبیه رنگین کمان می شود. بعضی روز اول مدرسه خندان هستند و بعضی با گوشه روپوش ارزش اشک ارزش را پاک می کنند. ولی چه کار کنیم تا سال تحصیلی به خودشان و همکلاسی هایشان خوش بگذرد و علاوه بر یادگیری،زیبا باشند و محیط اطراف ارزش را قشنگ کنند؟

سارا سرکمری -بخش قشنگی تبیان

لبخند بزنید

معمولا کودکان در روزهای اول مدرسه خلق ارزش تنگ هست، تلاش کنید مخصوصا در روز اول مدرسه به علت بی خوابی عبوس نباشند. شب قبل از روز اول مدرسه، خوب استراحت کنند و لباسهایشان را از قبل آماده کنید. با توجه به میزان مسافت تا مدرسه،زمان بیدارشدن ارزش را تعیین کنید. بی خوابی و خواب آلودگی یکی از عواملی است که حالت صورت را عوض کردن می دهد. قشنگی کودک شما در روز اول مدرسه انرژی مثبت او را زیاد کردن می دهد. بعد از مدتی تعطیلات، شاید حضور در مدرسه به مدت طولانی کمی سخت باشد، بعد بهتر است با تنظیم خواب، روز کسالت آوری را تجربه نکنند. ممکن است کم خوابی در روز اول مدرسه صورت کودک شما را خراب کند و نگذارد لبخند بر لبان زیبایش نقش ببندد. مطمئنا او نمی خواهد خوابالو شهر موشها باشد و همکلاسی هایش از او دوری کنند.
مطمئن شوید، صبح که می خواهید کودک تان را راهی مدرسه کنید، همه وسایلش کامل باشد. ممکن است با جاگذاشتن یکی از وسایل، دچار اضطراب و استرس شود و همین امر صورت زیبای او را عوض کردن دهد.

عبارات مهم : لوازم التحریر – لوازم التحریر

حمام فراموش نشود

با وسایل تزئینی راحت مثل یک پرنده کوچک پارچه ای کیف و مقنعه او را تزئین کنید. این کار کمک می کند تا کوچولو ها قشنگ و زیباتر جلوه کنند و به یکنواختی های زندگی«نه» بگویند

الفبای خوش تیپی در مدرسه

یادتان باشد در روز اول مدرسه، ظاهر قشنگ و مرتب کمک می کند تا دوستان خوبی پیدا کند. عدم نظافت ، ناخن های بلند و صورت کثیف او را نامرتب نشان می دهد و باعث کم کردن اعتماد به نفس می شود. تلاش کنید خوش عطر و بو باشد و با لباسهایی تمیز در مدرسه حاضر شود. شاید شما یادتان رفته باشد تا جورابهای تمیزی را گزینش کنید، جهت این کار بهتر هست، شب قبل لباسهای مدرسه را حاضر کنید و از تمیزی آنها مطمئن شوید.

مسواک بزنید

سعی کنید، صبحانه ای کامل بخورند. این صبحانه علاوه بر اینکه به رشد آنها کمک می کند، باعث خلق و خوی بهتر در طول روز می شود. فرزندتان را وادار کنید، سه بار در روز مسواک بزند وحتی بعد از خوردن صبحانه باردیگر این کار را انجام دهد. تمیزی دندان های به هر چه زیباتر شدن صورت او کمک می کند و بوی بد دهان دوستانش را فراری نمی دهد. حتی بهتر است مسواکی را در کیف مدرسه بگذارید تا بعد از نهار در مدرسه دندان هایشان را برق بیاندازند. مطمئنا در این صورت معلم ازکودک شما سپاسگزار خواهد شد. چون او صورت ای قشنگ با دندانهای درخشان می بیند و خستگی اش از بین می رود.

لباسی مناسب حال مدرسه

لباس مدرسه خیلی تنگ یا گشاد نباشد. در مورد رنگش توصیه ای نمی کنیم به این علت که مدارس معمولا در این باره تصمیم می گیرند که بهتر است از رنگهای شاد استفاده کنند. در خرید کفش و جوراب دقت مورد نیاز را داشته باشید. استفاده از جورابهایی که جنس ارزش نخی نیست و خارش ایجاد می کند، می تواند در طول روز در مدرسه فرزندتان را کلافه کند. جورابهایی با رنگ روشن که با روپوش مدرسه ست باشد، می تواند کفش را هم زیباتر نشان دهد. همچنین در هنگام خرید کفش، دقت مورد نیاز را داشته باشید.

هنگامی که مدرسه ها باز می شود. کوچه ها و خیابان ها پر می شود از کوچولوهای قد و نیم قدی که با لباسها، کیف ها و کفش های

کودک شما وارد یک محیط آموزشی می شود. یادگیری بهتر، نیاز به آرامش دارد. بهتر هست، علاوه بر گزینش یک کفش قشنگ و خوش رنگ که با روپوش همخوانی دارد، از راحتی آن مطمئن شوید. از قدیم گفته اند، کفش نامناسب آدم را نابینا می کند! کفشی که گزینش می کنید، علاوه بر قشنگی و یک رنگ شاد، باید از جلو تنگ نباشد، هنگامی که او راه می رود یا می دود، آنقدر بزرگ نباشد که از پای دربیاید. همچنین پشت و روی پای را زخم نکند. هنگامی که پای او در کفش ناراحت هست، مطمئنا مطالب درسی را هم متوجه نمی شود.

تزئین با پرنده ای کوچک

مرتبی لباس مدرسه یکی از مواردی است که قشنگی را تضمین می کند. معمولا یونیفورم در مدرسه بین دانش آموزان یکسان است ولی اگر می خواهید کودک شما زیباتر از بقیه فرزند ها دیده شود و خلاقیت تان را ثابت کنید، بهتر است با وسایل تزئینی راحت مثل یک پرنده کوچک پارچه ای کیف و مقنعه او را تزئین کنید. این کار کمک می کند تا کوچولو ها قشنگ و زیباتر جلوه کنند و به یکنواختی های زندگی«نه» بگویند.

چونه مقنعه روی پیشونی نباشد

استفاده از جوراب هایی که جنس ارزش نخی نیست و خارش ایجاد می کند، می تواند در طول روز در مدرسه فرزندتان را کلافه کند. جورابهایی با رنگ روشن که با روپوش مدرسه ست باشد، می تواند کفش را هم زیباتر نشان دهد

الفبای خوش تیپی در مدرسه

گاهی دیده می شود، فرزند شما آنقدر ورجه وورجه داشته که چونه مقنعه روی پیشونی جا خوش کرده یا چونه حالتی کج و نامنظم روی صورت قرار گرفته هست. و گاهی خط وسط مقنعه سر جایش نیست. بهتر است به دختر زن تان نظم را بیاموزید و به او بگویید مقنعه مرتب و اتو شده است او را هر چه زیاد قشنگ می کند.

لوازم التحریر رنگین کمانی

لوازم التحریری که داخل کیف است،سلیقه تان رانشان می دهد. تلاش کنید لوازم التحریر خوش رنگ ولعابی و وسیله ای با دوام البته با نظر خودش گزینش کنید. مداد نوکی که خرسی اش بعد از دو روز بشکند، به درد نمی خورد.

در آخر اینکه کمک کنید با رعایت موارد اوج فرزندتان دوستان بیشتری دور خودش جمع کند، بگذارید مدرسه او زیباترین مدرسه دنیا باشد، چون شاگردهایی دارد که به قشنگی و نظافت اهمیت می دهند. حضور در مدرسه را جهت او لذت بخش کنید، آیا که قشنگی صورت او را دوچندان می کند.


هنگامی که مدرسه ها باز می شود. کوچه ها و خیابان ها پر می شود از کوچولوهای قد و نیم قدی که با لباسها، کیف ها و کفش های

واژه های کلیدی: لوازم التحریر | لوازم التحریر | بی خوابی | کم خوابی | زیباترین | صبحانه | پرنده | مطمئن | مدرسه | لبخند

الفبای خوش تیپی در مدرسه

الفبای خوش تیپی در مدرسه

الفبای خوش تیپی در مدرسه

الفبای خوش تیپی در مدرسه

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی