اسامی محبوب و پرطرفدار در آمریکا

اسامی محبوب و پرطرفدار در آمریکا در سال ۲۰۱۵

در همه جای دنیا همواره برخی از اسم های رایج برای کودکان در دوره هایی، به مرور زمان منسوخ شده و استفاده از آنها به فراموشی سپرده می شود و در مقابل استفاده از برخی دیگر مرسوم و به عبارتی مد می گردد.
در همه جای دنیا همواره برخی از اسم های رایج برای کودکان در دوره هایی، به مرور زمان منسوخ شده و استفاده از آنها به فراموشی سپرده می شود و در مقابل استفاده از برخی دیگر مرسوم و به عبارتی مد می گردد. در گزارشی به معرفی معروف ترین و پرطرفدارترین نام ها (چه برای دختران و چه پسران) در سال ۲۰۱۵ در ایالات متحده آمریکا پرداخته ایم.
اسامی محبوب در امریکا
انتخاب اسم برای کودکان در همه فرهنگ ها و در نزد همه ملت ها، یکی از هیجان انگیزترین فعالیت ها قبل از تولد نوزاد محسوب می شود. در همه جای دنیا نامي كه براي كودك بر مي گزينند، مي تواند شخصيت فردي و اجتماعي وي را تحت تاثير قرار دهد؛ چرا كه نخستين آهنگ آشنا براي كودك نام اوست و اثر بسزائي در شكل گيري انديشه و آينده كودك دارد. در این میان همواره برخی از اسم های رایج برای کودکان در دوره هایی، به مرور زمان منسوخ شده و استفاده از آنها به فراموشی سپرده می شود و در مقابل استفاده از برخی دیگر رایج و به عبارتی مد. از اینرو گروه تولید تازه در گزارشی به معرفی معروف ترین و پرطرفدارترین نام ها (چه برای دختران و چه پسران) در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در مناطق مختلف دنیا پرداخته است که در بخش اول با اسامی محبوب و پرطرفدار آمریکایی در سال ۲۰۱۵ آشنا میشویم.
ایالات متحده امریکا
پسر: نوح(Noah)، لیام(Liam)، جاکوب(Jacob)، میشون(Mason)، ویلیام(William)، ایثان(Ethan)، میشل(Michael)، الکساندر(Alexander)، جایدن(Jayden)، دنیل(Daniel).
دختر: سوفیا(Sophia)، اما(Emma)، اولیویا(Olivia)، ایزابلا(Isabella)، آوا(Ava)، میا(Mia)، امیلی(Emily)، آبیگل(Abigail)، مدیسون(Madison)، الیزابت(Elizabeth).

Male

Female

۱ Noah ۱ Sophia
۲ Liam ۲ Emma
۳ Jacob ۳ Olivia
۴ Mason ۴ Isabella
۵ William ۵ Ava
۶ Ethan ۶ Mia
۷ Michael ۷ Emily
۸ Alexander ۸ Abigail
۹ Jayden ۹ Madison
۱۰ Daniel ۱۰ Elizabeth

اسامی مشابه

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز