ساعت برای هدیه + ساعت بند چرم طرح WALAR مدل ۷۶۱

کمپانی والار (WALAR) در سال ۱۹۴۶ میلادی با تلاش در جهت تبدیل شدن به یکی از شرکت های رهبر در صنعتساعت جهان، در کشور هلند شد.

 

در ابتدا تمرکز شرکت بر روی ساعت های اتوماتیک و برای بازار های کشورهای خاورمیانه و شبه قاره هند بود و حتی در یک برهه زمانی تبدیل به بزرگترین صادرکننده ساعت کشور هلند از لحاظ تیراژ تولید شد.

 

والار در طول زمان به طور موفقیت آمیزی رشد کرد و هم اکنون به کشورهای زیادی در آمریکای شمالی، اروپا، آسیای میانه، خاور میانه، شبه قاره هند و خاور دور صادرات دارد.

 

WALAR یک مارک تجاری ثبت شده است که با هدف تولید ساعت های با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در تیراژ تولید بالا، سال هاست که در سطح وسیعی در جهان فعالیت می کند و فروش کنونی مدل های مختلفش در حهان بالغ بر یک میلیون عدد در ماه می باشد. شرکت والار دارای مدل های بسیار متنوع در تیپ های گوناگون می باشد بطوریکه برای هم گام بودن با تغییر سلیقه مشتریان خود در سراسر جهان، ماهانه بیش ار ۵۰ مدل جدید به بازار ارائه می دهد.

655_9502091461858163

 

(طرح شماره ۱)

 

655_9502091461855446

 

(طرح شماره ۲)

 
والار به همه مشتریانش به عنوان اعضای خانواده خود می نگرد و لذا سعی میکند با ایجاد ارتباطات صادقانه و ارائه خدمات با کیفیت بالا، محصولاتی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن ارائه دهد.

 

ساعت بنر چرم طرح WALAR مدل ۷۶۱ ساعت برگزیده معتبرترین مجله های دنیا که حیرت همگان را بر می انگیزد.با ظاهري فوق العاده جالب و منحصر به فرد و كيفيتي بينظير متفاوت باشید و در مجالس بدرخشید.

مشخصات ساعت بند چرم طرح WALAR مدل ۷۶۱ :

تولید: تحت لیسانس WALAR
وضعیت فیزکی: شیشه ضد خش
رنگ دستبند: مشکی و قهوه ای در دو طرح
رنگ صفحه و دور صفحه :  سفید
ثبات رنگ: ۵۰ درصد
ضد آب: در حد شستشوی دست (۵۰% ضد آب)

طراحی سال:  ۲۰۱۶

 

قیمت ساعت WALAR اصل بالای  ۱۲۰۰۰۰تومان می باشد ساعت فوق مشابه ساعت WALAR می باشد ولی مارک روی ساعت WALAR ثبت شده است که این امر باعث کاهش هزینه های واردات شده است و قیمت ساعت کاهش یافته است .

این ساعت مارک دار بوده و با ساعت های کیفیت پایین مشابه سایت های گوناگون متفاوت میباشد کیفیت ساعت تضمینی می باشد . تمامی عکس ها توسط فروشگاه ما گرفته شده است و این ساعت دقیقا با همین کیفیت برای شما ارسال خواهد شد.
در صورت نیاز لطفا طرح مورد نظر خودتان را در قسمت توضیحات ذکر نمایید
(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا ۷ روز برگشت دهید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :۳۵۰۰۰تـومان

257_9311091422484174

655_9502091461852579
(طرح شماره ۱)
655_9502091461856118
(طرح شماره ۲)

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

در صورت نیاز لطفا طرح مورد نظر خودتان را در قسمت توضیحات ذکر نمایید
(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا ۷ روز برگشت دهید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :۳۵۰۰۰تـومان

 

257_9311091422484174

اسامی مشابه

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز