چرا نوزاد لبخند میزند؟ آیا نشانه احساسات و شادی اوست؟

لبخند نوزاد یک هفته ای متقارن نیست و به گوشه لب محدود شده و همراه آن چشم ها و گونه ها حرکتی انجام نمی دهند.می خواهیم بدانیم خندیدن و تغییرات خلقی مختلف در اطفال با چه عواملی ایجاد می شود.

چرا نوزاد لبخند میزند؟ آیا نشانه احساسات و شادی اوست؟
خنده نوزاد
جعفر بای روانشناس و آسیب شناس اجتماعی  گفت: خندیدن بسیار علامت خوبی است و همه پزشکان و محققان به انجام آن تاکید دارند و خنده درمانی به خصوص در کودکان در بسیاری از کشورهای پیشرفته صورت گرفته است.
از همان هفته اول مادران حس میکنند نوزادشان لبخند می زند اما حقیقت آن است که او تلاش میکند تا این کار را انجام دهد. در واقع لبخند نوزاد یک هفته ای متقارن نیست و به گوشه لب محدود شده و همراه آن چشم ها و گونه ها حرکتی انجام نمی دهند و به عبارت دیگر ماهیچه ها هنوز برای خندیدن توانمند نیستند.
hhs2384
نوزاد در این سن تنها در خواب می خندد و چون در جواب نوازش یا یک حس نیست و ارتباطی به دنیای خارجی ندارد به آن لبخند دائمی گویند.
مجذوب کردن والدین
لبخند گوشه لب او واکنش هوشیارانه به اتفاقات اطراف نیست، همچنین چشمان او به خلاء نگاه می کند چون قدرت بینایی و سیستم عصبی او هنوز کامل نیست و لبخند او نشانه احساسات و شادی اش نیست.
خندیدن و گریه کردن هر دو واکنش های غیر اکتسابی است و به ما کمک می کنند تا با اطرافیانمان بهتر ارتباط برقرار کنیم اما خنده برای یک نوزاد به جز برقراری ارتباط راه حلی است که برای مجذوب کردن والدین از آن استفاده می کند.
چرا نوزاد لبخند میزند؟ آیا نشانه احساسات و شادی اوست؟
دانلود

اسامی مشابه

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز