روش سریع و جدید آرام کردن گریه نوزاد

یک پزشک متخصص اطفال ایالات متحده به نام دکتر رابرت همیلتون  به تازگی روشی نوین برای آرام کردن گریه  نوزادان دو الی سه ماهه ابداع کرده است که در اکثر نوزادان با موفقیت اثر دارد و می تواند مانع از ادامه یافتن گریه آنها شود.

روش سریع و جدید آرام کردن گریه نوزاد

گریه نوزاد معمولاً علل مختلفی دارد از جمله تشنگی، گرسنگی، نیاز به استحمام، بیماری، گرما یا سرمای هوا، کم خوابی و وجود نور یا سروصدا ی زیاد در محیط که والدین باید نسبت به آنها هوشیار باشند، اما برخی مواقع گریه نوزاد علت خاصی ندارد و تنها بدقلقی و بی حوصلگی است که با تشخیص آن به شیوه ای مدرن می توان نوزاد را آرام ساخت.

IMG14003487

گفتنی است، در این شیوه ابتدا زیر چونه نوزاد با آرامی توسط دست چپ گرفته شده و با دست راست پاهای کودک را گرفته به حالت نشسته در آغوش نگه می داریم و به آرامی کودک را با حرکات بسیار نرم به صورت عمودی بالا و پایین می برید.
بررسی ها نشان می دهند، با استفاده از این روش نوزادان همگی در کسری از ثانیه آرام شده و گریه آنها قطع شده است، این حرکت نوعی احساس آرامش وراحتی به نوزاد می دهد.

روش سریع و جدید آرام کردن گریه نوزاد

البته انجام این کار در نوزادان بزرگتر امکان پذیر نیست زیرا وزن آنها افزایش پیدا می کند و به راحتی نمی توان این کار را تا قطع شدن گریه نوزاد انجام داد.

لازم به ذکر است در این روش آرام سازی هیچ آسیبی به نوزاد نمی رسد ولی چنانچه گریه نوزاد ادامه پیدا کند والدین باید برای مراقبت های درمانی و احتمال وجود یک مشکل جدی به پزشک مراجعه کنند.

گریه کردن طولانی مدت نوزاد می تواند عواقب سخت بیماری برای او به همراه داشته باشد و باید تا حد امکان از گریه زیاد نوزاد بویژه پسر جلوگیری کرد.

روش سریع و جدید آرام کردن گریه نوزاد

دانلود

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز