کم مو و تاس بودن تا شش ماهگی نوزاد طبیعی است / رشد موی نوزاد

بی بی نیمز : از کچل ماندن کوچولوی تازه به دنیا آمده تان نترسید! طی ۶ ماه اول زندگی رنگ و جنس موهای نوزاد در حال تغییر مداوم است.
کم مو و تاس بودن تا شش ماهگی نوزاد طبیعی است / رشد موی نوزاد
هر پدر و مادری دوست دارند فرزندشان موهای پر پشتی داشته باشد، ولی بیشتر نوزادان موهای نازکی دارند و گاهی هم کامل طاس هستند. این مساله تا چه زمانی عادی تلقی می‌شود و کی باید نگران آن باشید؟بعد از تولد نوزاد ممکن است متوجه شوید که رنگ و جنس موی نوزاد در حال تغییر است. رنگ مو نیز درست مثل رنگ چشم در طول ۶ ماه اول زندگی شروع به تغییر می‌کند. موهای نرم او ممکن است خشن‌تر، موهای نازک او ضخیم‌تر و موهای صاف او، ممکن است مجعد شوند. تغییر موهای بور به قهوه‌ای نیز در نوزادان مسأله عجیبی نیست. برخی از نوزادان در این سن تمامی مو‌های‌شان را از دست می‌دهند؛ رویش موهای جدید کمی زمان می‌برد، پس نگران نباشید.پس از ۶ ماهگی ریزش موی نوزادتان را با پزشک مطرح کنید. البته هنوز هم احتمال دارد ریزش مو طبیعی باشد، اما با در میان گذاشتن این مسأله با پزشک می‌توانید مطمئن شوید که علت ریزش مو یک بیماری زمینه‌ای نیست و در صورت وجود بیماری می‌توانید به موقع آن را درمان کنید. برای مثال اگر فرزندتان عفونت قارچی داشته باشد، پزشک با تجویز یک داروی ضد قارچ مشکل او را درمان می‌کند.

Toddler Getting a First Haircut

اگر پزشک مشکوک به کچلی موضعی شود، ممکن است شما را برای ارزیابی بیشتر به متخصص پوست ارجاع دهد.تضمینی وجود ندارد اما باید بگوییم که در اغلب موارد، ریزش موی یک نوزاد موقتی است و شانس این وجود دارد که یک سال بعد نوزادتان یک سر پُر از مو‌های زیبا داشته باشد!

کم مو و تاس بودن تا شش ماهگی نوزاد طبیعی است / رشد موی نوزاد

اسامی مشابه

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز