نکاتی مهم درارتباط بارداری+نکاتی مخصوص زنان باردار

گاهی زنان باردار، جنین خود را با نوازش شکمشان حس می کنند و این کار باعث آرامش آنها می شود.
زنان باردار گاهی رفتارهایی از خودشان نشان می دهند که فقط در این دوران، امکان بروز آنها وجود دارد،غیر قابل کنترل بودن، انجام کارهای سرگرم کننده در دوران بارداری، تمایل به انجام برخی کارهای غیرعادی و…نمونه ای از این رفتارهاست، متداول ترین کارهایی که زنان باردار انجام می دهند را می توانید با دنبال کردن این مقاله بشناسید.

۱- بلافاصله بروز می دهید “من باردارم!”
بسیاری از زنانی که از بارداری خود خبر ندارند فکر نمی کنند که در آخرین رابطه خود باردار شده باشد، گاهی از این اتفاق خوشحال می شوند و بارداری خود را اعلام می کنند و گاهی چون آمادگی مادر شدن ندارند از این مسئله خوشحال نمی شوند.

۲- گاهی اوقات با یک یا دو دست شکم خود را نگه دارید و با عشق آن را مالش دهید
گاهی زنان باردار، جنین خود را با نوازش شکمشان حس می کنند و این کار باعث آرامش آنها می شود، فقط مراقب باشید که این کار را در هرجایی و جلوی هرکسی انجام ندهید.

۳- به هر فردی که در خیابان سیگار می کشد به چشم بد نگاه می کنید
با خود می گویید: مهم نیست که خیابان یک مکان عمومی است، آنها چطور جرات میکنند برای جنینی که هنوز متولد نشده است دود سیگار رها کنند! و این یکی از جذاب ترین رفتارهای بارداری است که شما را نگران نوزاد خود می کند.

۴– بارداری را بهانه کنید، برای کارهایی که دوست ندارید انجام دهید
می توانید بگویید من باردارم و نیاز به استراحت دارم  یا انجام این کار برای من سخت است، و به این ترتیب از انجام کار، شانه خالی کنید.

۵– تا قبل از به دنیا آمدن نوزاد، هر کاری دوست دارید بکنید
هر کاری که دوست دارید و اگر در این شرایط توان انجام آن را دارید انجام دهید، چرا که بعد از تولد نوزاد، تا چند سال، دیگر زمانی برای این کارها نخواهید داشت.

۶- سرگرمی جدید، دستشویی
چون شما تکرر ادرار پیدا کرده اید، زود زود به دستشویی مراجعه می کنید و این سرگرمی جدیدتان است، بهتر است این سرگرمی را قبول کنید و سعی کنید با آرامش با آن سازگاری کنید.

۷- دیدن جنین در سونوگرافی
با دیدن جنین در مانیتور پزشک، باور می کنید که جنینی که در شکم شماست، واقعیست و به شما تعلق دارد و چهره او را مورد بررسی قرار می دهید و می گویید، واای بینی او شبیه پدرش است .

۸- ماندن در آغوش همسرتان را ترجیح می دهید
در طول دوره بارداری شما هم آغوشی طولانی با همسرتان را بیشتر از هر کار دیگری ترجیح می دهید، چرا که با این عمل به آرامش می رسید.

۹- غذاهای متنوع و خوشمزه بخورید
از آنجایی که تغذیه مادر باردار بسیار مهم است، می توانید از این فرصت استفاده کرده و هر چیزی که دوست دارید بخورید، البته به فکر تناسب اندام بعد زایمان هم باشید.

۱۰- استراحت کنید
شما بهانه ی خوبی برای کار نکردن و استراحت کردن دارید، از این فرصت نهایت استفاده را بکنید.

۱۱- جالب ترین سرگرمی، شنیدن صدای جنین
با همسر خود به ضربات و حرکات جنین نگاه کنید و با استفاده از گوشی های پزشکی صدای قلب او را گوش کنید، این کار می تواند سرگرمی خوبی برای هر دوی شما باشد.

۱۲- زمانی که جنین در شکم شما تکان می می خورد
هنگامی که جنین در شکم شما شروع به حرکت و یا لگد زدن می کند، شما احساس خوبی پیدا می کنید و از اینکه جنینتان سالم و زرنگ است خوشحال می شوید.

۱۳- زمانی که ویار می کنید
به طور مثال شما در موقعی از روز ویار میکنید و به همسر خود میگوید من این غذا را ویار کردم، همسر شما متوجه می شود این غذا در خانه موجود نیست و می خواهد که به فروشگاه مراجعه کند، شما به او میگوید ویارتان تمام شده است، اما شما آماده ی خوردن غذای دیگر هستید ولی دیگر ویار ندارید، این مورد هم از رفتارهای عجیب در دوران بارداری است.

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز