جنسیت فرزند خود را با تغذیه گزینش کنید

در تحقیقاتی که در خصوص تعیین جنسیت فرزند با استفاده از رژیم غذایی به وسیله دکتر استول کوسکی صورت گرفته هست، متوجه شد

جنسیت فرزند خود را با تغذیه گزینش کنید

در تحقیقاتی که در خصوص تعیین جنسیت فرزند با استفاده از رژیم غذایی به وسیله دکتر استول کوسکی صورت گرفته هست، متوجه شد که با استفاده از یک رژیم خاص می توان در تعیین جنسیت فرزند تا ۸۰ درصد موفق شد. در این مقاله از دکتر سلام به استفاده از رژیم غذایی خاص جهت تعیین جنسیت فرزند پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

روش گزینش جنسیت فرزند با استفاده از رژیم غذایی با مطالعه روی حیوانات شروع شده است هست. یکی از محققان در این زمینه «دکتر استول کوسکی» هست. این محقق موفق شد با استفاده از رژیم غذایی و افزودن بعضی از عنصرهای معدنی به رژیم غذایی تا ۸۰ درصد موفقیت را در مورد نوع جنسیت دلخواه در گاو به دست آورد. او ایده این کار را از مطالعات پیشین که در سال ۱۹۹۳ میلادی ابتدا روی لارو کرم های دریایی و سپس روی لاروهای قورباغه انجام شده است بود کسب کرد.

جنسیت فرزند خود را با تغذیه گزینش کنید

در مطالعات انجام شده است روی حیوانات نتیجه های به دست آمده بدهید شرح بود:

* در آبی که به آن پتاسیم اضافه شده، زیاد نوزادان نر بودند.
* در آب های قلیایی و مخصوصاً غنی از کلسیم زیاد نوزادان ماده می شدند.

عبارات مهم : مواد غذایی – رژیم غذایی
* در آب هایی که در آن تعادل یونی وجود دارد، در جنس نیز تعادل وجود دارد (نصف متولدین نر و نصف دیگر ماده بودند).

یون ها و خواسته ها

نتایج مطالعات نشان داده است که غلظت یون ها در مقایسه با نسبت بین یون ها اهمیت کمتری دارد. نسبت پتاسیم به کلسیم به اضافه منیزیم اهمیت دارد. نتیجه های این بررسی ها با مطالعات «دکتر استول کوسکی» که در یک مزرعه پرورش گاو انجام شده، هماهنگ بوده هست. در این مزرعه که با استفاده از دود پتاسیم مزرعه و اطرافش را پوشانده بودند، به تولد ۹۰ درصد گوساله گاوهای نر منجر گردید. در این مطالعه مواد غذایی مصرفی گاوها از نظر پتاسیم خیلی غنی بود. یک مطالعه گسترده دیگر نیز تأثیر سدیم را در گزینش جنسیت نر و کلسیم و منیزیم را در گزینش جنس ماده نشان داد.

رعایت رژیم غذایی توصیه شده است به وسیله زوجین موجب آسانی اجرای آن می شود، گرچه نوع تغذیه مرد هیچ تأثیری در مکانیسم این عمل ندارد
در بین مطالعات متعدد انجام شده است روی حیوانات، یک مطالعه انجام شده است است که نتیجه های مطالعات قبلی را تایید نمی کند. این مطالعه که به وسیله انستیتو ملی تحقیقات علمی، روی خوک های ماده و به تعداد زیاد انجام شده است هست، ۵۲ درصد از نوزادان متولد شده است با رژیم غذایی مخصوص جنس نر، نر بودند و ۵۱ درصد از متولدین با رژیم مخصوص جنس ماده، ماده بوده اند. در صورتی که به طور کلی میزان تولد نر در خوک ها معمولاً ۵۱ درصد هست. نتیجه این مطالعه، نقش یون ها را روی جنسیت رد می کند. با در نظرگرفتن این که اکثر مطالعات حیوانانی تأثیر یون ها روی جنسیت را تایید می کنند، استفاده از این روش در انسان نیز مرسوم شده است است.

در تحقیقاتی که در خصوص تعیین جنسیت فرزند با استفاده از رژیم غذایی به وسیله دکتر استول کوسکی صورت گرفته هست، متوجه شد

اجرا در انسان

انتقال نتیجه های حاصل از بررسی فوق روی انسان به وسیله یک متخصص زنان کانادایی طبق روش «استول کوسکی» از طریق رژیم غذایی تجویز شده، نشان داد در صورت پیگیری دقیق رژیم غذایی، باید ۸۰ درصد موفقیت حاصل شود. در بعضی از بیمارستان های بزرگ کانادا، درمانگاه هایی اختصاصی جهت انجام این کار به منظور کمک به زوج هایی که نسل آینده آن ها به وسیله بیماری های ارثی وابسته به جنس ترساندن می شدند دایر شده است است.
اصول جهت پسردار شدن: مورد نیاز است مواد غذایی انسان غنی از سدیم و پتاسیم و فقیر از کلسیم باشد.
اصول جهت دختردار شدن: مورد نیاز است رژیم غذایی فقیر از سدیم و پتاسیم و غنی از کلسیم باشد.

نمونه ای از رژیم پسردار شدن

روش اجرا

اگر اصول کار راحت هست، روش اجرای آن ساده نیست. دقت در اجرای آن به طور جدی مورد نیاز است.

چه زمانی باید رژیم غذایی را شروع کنیم؟

برای این منظور حداقل باید دو پریود ماهیانه قبل از تاریخ آینده نگری شده است جهت بارداری، رژیم غذایی تنظیم شده است به وسیله متخصص تغذیه به طور جدی و دقیق رعایت شود. ضمناً حداقل وقت جهت رعایت رژیم غذایی دو ماه هست. چون امکان دارد هر لحظه بعد از دو ماه و دو پریود، بارداری اتفاق نیفتد، باید تا زمانی که بارداری با انجام آزمون های آزمایشگاهی دقیقاً مشخص شود، رژیم ادامه داشته باشد. بعد از اثبات بارداری، زن باردار رژیم غذایی متعادل و مناسب دوران بارداری معمولی را ادامه می دهد و نیاز به رعایت محدودیت های رژیم پیش از بارداری نیست.

نحوه تأثیر رژیم غذایی

این رژیم غذایی باعث عوض کردن یونی محیط درونی و محیط رحم شده است و موجب عوض کردن میل به غشای اوول می شود. بدهید ترتیب بر حسب نوع رژیم تجویز شده است و جنسیت مورد نظر، زمینه و شانس جهت ورود اسپرماتوزوئیدهای نر نسبت به اسپرماتوزوئیدهای ماده و یا برعکس مساعد می شود.

ممنوعیت اجرای رژیم غذایی جهت پسردار شدن

ابتدا باید مطمئن باشیم که ممنوعیت جهت اجرای رژیم غذایی وجود نداشته باشد. ممنوعیت رژیم غذایی جهت پسردار شدن در موارد زیر است و افراد مبتلا به بیماری های ذیل نباید این رژیم غذایی را رعایت کنند:

جنسیت فرزند خود را با تغذیه گزینش کنید

* فشار خون بالا
* ناراحتی های قلبی و عروقی
* نارسایی های کلیوی

پس از اثبات بارداری، زن باردار رژیم غذایی متعادل و مناسب دوران بارداری معمولی را ادامه می دهد و نیاز به رعایت محدودیت های رژیم پیش از بارداری نیست

ممنوعیت اجرای رژیم غذایی جهت دختردار شدن

افراد مبتلا به بیماری های زیر نباید رژیم غذایی دختردار شدن را رعایت نمایند:

* اختلالات عصبی
* اوج بودن کلسیم خون
* نارسایی های کلیوی

در تحقیقاتی که در خصوص تعیین جنسیت فرزند با استفاده از رژیم غذایی به وسیله دکتر استول کوسکی صورت گرفته هست، متوجه شد

رژیم غذایی جهت پسردار شدن

سدیم زیاد مصرف شود: هنگام تهیه غذا، به مقدار زیاد نمک اضافه کنید. ضمناً مواد غذایی مصرف نمایید که طبیعتاً نمک زیادی داشته و یا در هنگام تهیه به آن ها نمک زیادی اضافه شده است هست؛ مانند سوپ های آماده، بیسکویت شور، زیتون شور و غیره.
پتاسیم زیاد مصرف کنید: میوه های خشک (برگه زردآلو، آلوی خشک، انجیر، خرما و کشمش) و حبوبات (عدس، لوبیا، نخود و غیره) غنی از پتاسیم هستند. متخصصان تغذیه و پزشکانی که در این زمینه فعالیت دارند متقاعد شده است اند که جهت پسردار شدن می توانند توصیه به مصرف پتاسیم نموده و اینکه کلسیم به کمترین مقدار ممکن مصرف شود. بنابراین در طول دوران اجرای رژیم، مصرف هر نوع فرآورده های لبنی ممنوع است.

رژیم غذایی جهت دختر دار شدن

پتاسیم مصرف نشود: میوه های خشک، حبوبات و موز مصرف نشوند. نمک رژیمی که غنی از پتاسیم است نباید به جای نمک معمولی مصرف شود.
منابع کلسیم مانند شیر، پنیر تازه بدون نمک( تمام پنیرهای تخمیر شده است غنی از سدیم است) به مقدار زیاد مصرف شود. جهت دختردار شدن می توان کلسیم تجویز نمود.

نمونه ای از رژیم دختردار شدن

تدارک رژیم و اجرای محتاطانه آن

هرگونه انحراف از رژیم توصیه شده، شانس موفقیت را کم می کند.
رعایت رژیم غذایی توصیه شده است به وسیله زوجین موجب آسانی اجرای آن می شود، گرچه نوع تغذیه مرد هیچ تأثیری در مکانیسم این عمل ندارد.
ترکیب یونی داروهایی که زن در طول مدت اجرای رژیم غذایی دریافت می کند، بسیار مهم است و می تواند در رسیدن به نشانه مورد نظر اختلال ایجاد نماید؛ مخصوصاً قرص ها و داروهایی که غنی از سدیم هستند.
درمانگاه هایی که در دنیا مسئول ارائه این نوع رژیم های غذایی هستند تاکید می کنند که مصرف تمام قرص های ضد بارداری در دوران اجرای رژیم غذایی متوقف شود. بنابراین جهت پیشگیری از بارداری از سایر روش ها استفاده شود.

جنسیت فرزند خود را با تغذیه گزینش کنید

منبع: زندگی آنلاین

واژه های کلیدی: مواد غذایی | رژیم غذایی | تعیین جنسیت | رژیم غذایی | بارداری | استفاده | مطالعه | مطالعات | بارداری | کلسیم | فرزند

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی