آیا می خواهید پسردار شوید؟ این ۶ راه را امتحان کنید

بعضی از افراد دوست دارند فرزندشان پسر شود. امروزه راهکارهایی جهت این خواسته از طرف متخصصان ارائه شده است است که جهت پسر شدن جنین نتیجه بخش خواهد بود.

آیا می خواهید پسردار شوید؟ این 6 راه را امتحان کنید

بعضی از افراد دوست دارند فرزندشان پسر شود. امروزه راهکارهایی جهت این خواسته از طرف متخصصان ارائه شده است است که جهت پسر شدن جنین نتیجه بخش خواهد بود. چه زمانی جهت رابطه جنسی مناسب است که در صورت باردار شدن، فرزندی پسر داشته باشیم؟ چه تغذیه ای قبل از آمیزش باید استفاده شود؟ با بی بی نیمز همراه باشید.

آیا می خواهید پسردار شوید؟ این ۶ راه را امتحان کنید

این روش ها بسیار کم هزینه اند و فقط با تغییرات خاص در بدن زن ها به پسردار شدن کمک می کند:
استرس کمتر جهت پسردار شدن

عبارات مهم : استرس
شغل پدر بچه  به شدت در فرزند آوری زوج تاثیر دارد.  آمار ها نشان می دهند احتمال پسردار شدن در افرادی که در محیط های استرس زا  کار می کنند و  در معرض آلودگی های متفاوت مانند دود سیگار یا کشیدن سیگار هستند، کمتر هست. به عنوان نمونه شغل هایی مانند رانندگی، تکنیسین های کارخانه های بزرگ و حتی خلبان ها که دائما در استرس اند زیاد دختردار می شوند.
اندازه گیری PH بدن
بدن هر انسانی PHخاصی دارد که با عوامل متفاوت مانند بیماری ها، مواد غذایی و خصوصیات ژنتیکی عوض کردن می کند. معمولا ساختار بدن زیاد حالت اسیدی دارد ولی اسپرم ها زیاد در محیط های قلیایی زنده می مانند. ولی پرسش اینجاست که محیط بدن و به خصوص ناحیه تناسلی شما قلیایی است یا اسیدی؟ این کار با خریدن دستگاه اندازه گیری PH امکان پذیر است که در داروخانه ها قابل دسترسی هست. احتمال پسردار شدن در محیط های قلیایی زیاد است.
بهترین وقت داشتن رابطه
همه می دانند که باید در روز های تخمک گذاری رابطه داشته باشند تا احتمال فرزند آوری را زیاد کنند ولی داشتن رابطه در یک وقت خاص در تخمک گذاری احتمال پسر شدن فرزند شما را زیاد می کند. بیشترین احتمال پسردار شدن داشتن رابطه جنسی از ۲۴ ساعت قبل از تخمک گذاری تا ۱۲ ساعت بعد از آن هست. جهت این کار حتما باید تاریخ دقیق تخمک گذاری را بدانید.
بیشتر ژلاتین بخورید
یکی از روش های پسردار شدن زیاد کردن سطح تستسترون بدن هست. هر چه سطح تستسترون در بدن زیاد باشد احتمال داشتن فرزند پسر زیاد هست. مصرف ژلاتین را در برنامه روزانه خود جای دهید. خوردن ژلاتین باعث به وجود آمدن آمینو اسید های زیادی در بدن می شود و به هضم راحت تر غذا کمک می کند. از طرفی هم اسپرم هایی که در محیط های مغذی نگه داری می شوند احتمال پسر شدن فرزند را زیاد می کنند.

خوردن لیمو بیشتر
لیمو در دسته مرکبات است و همه فکر می کنند این میوه بدن را اسیدی می کند ولی این باور غلط هست. با خوردن لیمو محیط بدن قلیایی می شود و احتمال پسردار شدن زیاد می شود. بعد اگر می خواهید پسردار شوید حتما لیمو را در رژیم غذایی خود جای دهید.

بهترین روش استفاده لیمو ساختن لیموناد تازه بدون شکر هست. هرگز لیمو را با شکر استفاده نکنید چون بدن شما اسیدی می شود و نتیجه تصویر می گیرید. استفاده آبلیمو همراه با سالاد هم توصیه می شود.
نوشیدن چای اسطوخودوس
نوشیدن چای اسطوخودوس علاوه بر داشتن آرامش به پسردار شدن هم کمک می کند. ترکیب این چای با رزماری هم بسیار بافایده است.

بعضی از افراد دوست دارند فرزندشان پسر شود. امروزه راهکارهایی جهت این خواسته از طرف متخصصان ارائه شده است است که جهت پسر شدن جنین نتیجه بخش خواهد بود.

قبل از خواب یک فنجان چای اسطوخودوس بنوشید یا پایین شکم خود را با روغن اسطوخودوس یا کرم حاوی اسطوخودوس ماساژ دهید که به قلیایی شدن بدنتان کمک کند.

همه ی این روش هایی که گفته شد با هزینه بسیار کم قابل اجرا هستند و به پسردار شدن کمک می کنند و حتی اگر نتیجه ای نگیرید ضرری نکرده اید چون هیچ کدام از این توصیه ها عوارض جانبی ندارند.

نبض ما

واژه های کلیدی: استرس | فرزند | استفاده | اسطوخودوس | رابطه جنسی | رابطه جنسی مناسب | استرس کمتر جهت پسردار شدن | خوراکی مؤثر بر پسردار شدن

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی