نکاتی راجع به لباس عید کودکان

هر چقدر به عید نزدیک می شویم دغدغه پدر و مادر ها جهت خرید لباس جهت کودکانشان زیاد می شود . البته همه می دانیم که خرید کردن در

نکاتی راجع به لباس عید کودکان

نکاتی راجع به لباس عید کودکان

هر چقدر به عید نزدیک می شویم دغدغه پدر و مادر ها جهت خرید لباس جهت کودکانشان زیاد می شود . البته همه می دانیم که خرید کردن در شلوغی شب عید و درگیری های منزل تکانی و پرسشها آخرسال بسیار سخت و سخت است . بعد بهتر است از الان دست بکار شده است لباس عید دلبندمان را خریداری کنیم .

فرآوری : لیلا عشقی -بخش قشنگی تبیان

عبارات مهم : استفاده – کودکان
لباس خریدن جهت فرزند ها با لباس خریدن جهت بزرگترها تفاوت زیادی دارد . تحمل فرزند ها به اندازه شما نیست که در هر لباسی احساس راحتی کنند به همین علت قشنگی لباس آخرین فاکتور گزینش آن است . دقت داشته باشید کودکان در حال رشد هستند. اندازه های ارزش به سرعت عوض کردن می کند و لباس های ارزش جهت ارزش کوچک می شود بنابراین مورد نیاز نیست جهت لباس کودک زیاد هزینه کنید. راحتی و سلامت کودک را در اولویت قرار دهید و لباس های راحت و گشاد که پوشیدن و درآوردن آنها ساده هست، گزینش کنید.
به رنگ های شاد در خرید لباس جهت کودکان حتما توجه داشته باشید . روانشناسی می گوید جهت نوروز کودکانتان لباس قرمز ، نارنجی ، سبز و آبی بخرید .
به کودکان حق گزینش دهید . هنگامی که کودک لباسش را خودش گزینش کند قدرت تصمیم گیری ، مسئولیت پذیری و نه گفتن پیدا خواهد کرد .
هنگام خرید لباس کودک به جنس پارچه لباس توجه کنید و هنگامی که جهت خرید به فروشگاه می روید برچسب لباس را از نظر جنس کنترل کنید. لباس های تهیه شده است از مواد مصنوعی جهت کودکان مناسب نیستند. لباس هایی که پارچه هایی از جنس الیاف طبیعی دارند را گزینش کنید. بهتر است لباس کودک از جنس کتان یا درصد بالای کتان باشد. توصیه می شود لباس های زیر و لباس هایی که مستقیم با پوست کودک تماس دارند را از جنس نخی گزینش کنید. جهت لباس های رویی پارچه های حوله ای، مخمل و جین مقاوم و بادوام هستند . لباس های پشمی در صورتی که به طور مستقیم با پوست کودک تماس پیدا کنند ممکن است حساسیت ایجاد نمایند.
بافت لباس کودک بسیار حائز اهمیت هست. کودکان معمولا مواد نرم مانند ابریشم، مخمل یا خز را دوست دارند .
لباس های راحت جهت کودکان مناسب ترین گزینش هستند. لباس های سگک دار و لباس هایی که روی آنها تور، رمان و مهره های رنگی وجود دارد جهت کودکان مناسب نیستند چون ممکن است دست کودک در آنها گیر کند یا از لباس جدا شوند و کودک آنها را ببلعد .
بچه ها از لباس هایی كه تكه های خاص مثل تكه دوزی های برجسته دارند، زیاد خوش ارزش می آید. آن ها جهت او، مهم تر از مدل لباس هستند. باید در لباس نكته ای باشد كه فرزند ها دوست داشته باشند آن را كشف كنند .

اگرکودک شما میل به دارد که خودش لباس هایش را بپوشد ، باید توجه کنید که شلوارهایی که کمربند یا زیپ نداشته و در عوض، کمر آنها کشی باشد جهت او بسیار راحت تر هستند. استفاده از این شلوارها، به همراه پیراهن های راحت و کفش های چسبی، دردسرهای شما (برای لباس پوشاندن به کودک) را کم کردن خواهد داد.

بهتر است که لباس کودکانعکس چاپی قهرمانان فیلم ها یا کارتون های مشهور را نداشته باشد . لیکن به گفته بعضی روانشناسان رفتارهای خشن این قهرمان ها که اغلب از کشور خودمان نیستند حس خشونت را در کودکان بر می انگیزد.
اگر عید هنوز سرد بود، فرزند های كوچك تر جهت بیرون رفتن به كلاه نیاز دارند. البته كلاه های بافتنی مخصوص زمستان هستند. یك كلاه پارچه ای جهت این فصل از همه مناسب تر هست. اگر فرزند شما راحت سرما می خورد یك شال نخی هم به لباس های او اضافه كنید. هم لباس های كودك زیباتر می شود و امكان هماهنگ كردن بیشتری خواهید داشت هم گرم می ماند .
یكی از بااهمیت ترین بخش های لباس بچه، جوراب های اوست. جوراب كودك باید نخی باشد تا حساسیت ایجاد نكند. به اندازه جوراب هم باید دقت كنید. اگر جوراب گشاد باشد در كفش جابه جا می شود و كودك را آزار خواهد داد و اگر فرزندتان دختر است و دامن می پوشد بهتر است به جای جوراب از جوراب شلواری استفاده كنید؛ هم زیباتر است و هم دخترتان گرم تر می ماند. ساق هم جهت همراهی با دامن گزینش خوبی است.
یادتان باشد، یك گل سر زیبا، قشنگی و هماهنگی لباس دختربچه ها را چند برابر خواهد كرد. قیمت گل سر زیاد نیست. می توانید به آسانی چند گل سر قشنگ جهت دخترتان بخرید و با لباس های متفاوت به موهایش بزنید. معمولا دختربچه ها از زیورآلات خوش ارزش می آید. می توانید چند نمونه از آن ها را به سلیقه خود كودك بخرید تا بتواند با لباس هایش همراه كند .
اگر کودک شما میل به دارد که خودش لباس هایش را بپوشد ، باید توجه کنید که شلوارهایی که کمربند یا زیپ نداشته و در عوض، کمر آنها کشی باشد جهت او بسیار راحت تر هستند. استفاده از این شلوارها، به همراه پیراهن های راحت و کفش های چسبی، دردسرهای شما (برای لباس پوشاندن به کودک) را کم کردن خواهد داد.


منابع :tnews
bartarinha
khoshtip.persianblog
forum.iransalamat
phow

نکاتی راجع به لباس عید کودکان

واژه های کلیدی: استفاده | کودکان | پارچه | همراه | فرزند | راحتی | جوراب | همراهی

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی