بعد از فرزند دار شدن باید چه کارهای انجام دهیم؟

بعد از اینکه مادران باردار، نوزاد خود را به دنیا می آورند تازه مسئولیت هایشان شروع می شود و باید به خوبی از

بعد از فرزند دار شدن باید چه کارهای انجام دهیم؟

بعد از اینکه مادران باردار، نوزاد خود را به دنیا می آورند تازه مسئولیت هایشان شروع می شود و باید به خوبی از عهده مسئولیت ها خود برآیند. در این مقاله از دکتر سلام مواظبت های که مادران باید بعد از فرزند دار شدن انجام دهند را آماده کرده ایم. با ما همراه شوید.

وقتی که یک زن باردار هست، مردم دوست دارند که با او تماس برقرار کنند و به نوعی در اوضاع بارداری به مانند یک آهن ربا هستید. ولی هنگامی که که کودک شما متولد می شود، زیاد تمرکز و توجه ها به سمت کودک می رود. هنگامی که که کودک شما متولد می شود، مسئولیت های جدیدی بر عهده شما می افتند که کشف این مسئولیت ها و برآمدن از عهده آن ها حائز اهمیت است.

بعد از فرزند دار شدن باید چه کارهای انجام دهیم؟

به عقیده زن جنیفر لودن، نویسنده کتاب «کتاب آسایش زن باردار: راهنمای پرورش خود جهت رفاه هیجانی در طول بارداری» رفاه هیجانی از هنگامی که شروع می شود که یک زن با نتیجه مثبت آزمایش بارداری خود مواجه می شود. او می گوید: «بارداری این وقت و وقت را به زن ها می دهد که جهت خودشان ارزش قائل شوند و خود را پرورش دهند.» او ادامه می دهد: «وقتی که یک کودک دارید، یادآوری این توصیه که چه کسی هستید سخت می شود و به همین علت نیاز به یک حس خویشتن تثبیت شده است دارید تا شما را در مرکز نگه دارد.»

آیا چنین چیزی به این معنا است که فرد باید یک اتاق مراقبه یا تفکر جهت خود تخصیص داده شده است دهد و هر روز یک ساعت از وقت خود را تنها در این اتاق بگذراند و به یک موسیقی گوش دهد و خلوت کند؟ زن جنفیر لودن در پاسخ به این پرسش با خنده می گوید که یک چنین چیزی باید رخ دهد. ولی به نظر زن لودن توصیه مهم این است که فرد باید این اجازه را به خود دهد که خود را در درجه اول اهمیت قرار دهد. به طورکلی، یک فرد باید این را به خود یادآوری کند که افراد باارزش زیادی به توانایی شما وابسته هستند و درنتیجه بعد از فرزند دار شدن از خود نیز مواظبت کند.

از A تا Z

A بیانگر سیب (Apple) و دیگر میوه های آبدار هست. توصیه می شود که بعد از تولد کودک هرروز چند سیب یا میوه های آب دار بخورید. جهت خودتان کیوی بخرید، حتی اگر دیگر اعضای خانواده کیوی دوست ندارند.A بیانگر عضلات شکمی (Abdominals) نیز هست. زن دنیس اوستین، مربی فیتنس در برنامه تلویزیونی Denise Austin’s Fiand Lighمی گوید که یک تلاش آگاهانه جهت تو دادن شکم حتی در حین خواب رفتن نیز صدمه زیادی به فرد نمی رساند.

B بیانگر قشنگی (Beauty) است و فرد نباید قشنگی خود را نادیده بگیرد. می توانید وسایل آرایشی و عطر تازه بخرید.

بعد از اینکه مادران باردار، نوزاد خود را به دنیا می آورند تازه مسئولیت هایشان شروع می شود و باید به خوبی از


D بیانگر مرتب کردن (Decluttering) منزل یا اتاق هست. اگر فرد یک روز در میان اتاق خود را مرتب کند و هر چیزی را سر جای خود قرار دهد با اصلاح روحیه خود مواجه می شود.

E بیانگر (Exercise) هست. زن اوستین انجام تمرین های پیلاتس را در طول بارداری توصیه نمی کند.

F بیانگر ملحفه های نرم (Fine Linens) هست. توصیه می شود که از ملحفه و تشک های نرم استفاده کنید. رخت خواب و خواب شما از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

G بیانگر آدم های بالغ (Grownups) هست. از این وحشت نداشته باشید که با دیگر بزرگ سال ها وقت بگذارید و کودک خود را تنها بگذارید. علاوه بر این، G بیانگر فرار (Getaway) هست. در اینجا فرار به معنای گذراندن وقت های بدون فرزند است.

H بیانگر چای داغ (Hotea) هست. بریتانیایی ها با خوردن چای داغ تلاش می کنند به آرامش برسند.

I بیانگر شما (you) هست. این به این معنا است که باید جهت خود وقت صرف کنید و چیزهای موردعلاقه خود همچون باغبانی و کتاب خواندن را انجام دهید.

بعد از فرزند دار شدن باید چه کارهای انجام دهیم؟

J بیانگر آهسته دویدن (Jogging) هست. این نوع از دویدن به مادر کمک می کند تا بعد از وضع حمل به هیکل مناسب دست یابد.

K بیانگر فرزند گربه ها (Kittens) هست. نیاز نیست که بعد از تولد کودک از شر فرزند گربه ها خلاص شوید. این حیوانات اهلی می توانند حتی فشارخون شما را نیز پایین بیاورند. تنها توصیه می شود که از دست زدن به جعبه مخصوص ادرار گربه ها خودداری کنید.

L بیانگر علاقه (Love) هست. بعد از تولد کودک چنان حیران و مجنون می شوید که هرگز نشده باشید. از این علاقه به کودکتان لذت ببرید.


M بیانگر ماساژ (Massage) هست. توصیه می شود که در طول بارداری یک ماساژ درمانگر پیدا کنید که درزمینه ماساژ دادن زنان باردار آموزش دیده هست. علاوه بر این، M بیانگر فیلم ها (Movies) نیز هست. تلاش کنید که فیلم تماشا کنید.M بیانگر موسیقی (Music) نیز هست. از همسرتان بخواهید که موزیک های موردعلاقه تان را جهت شما پیدا کند.

بعد از اینکه مادران باردار، نوزاد خود را به دنیا می آورند تازه مسئولیت هایشان شروع می شود و باید به خوبی از

N بیانگر نه (NO) هست. یاد بگیرید که نه گفتن را به دیگران بگویید. جهت مثال، هنگامی که که خسته هستید و حوصله ملاقات باکسی را ندارید به دیگران بگویید که نمی خواهید اکنون آن ها را ملاقات کنید.

O بیانگر بیرون (Out) هست. به بیرون از منزل بروید. جهت مثال، هر سه شنبه شب با همسرتان به رستوران بروید.

P بیانگر پدیکور (pedicures) هست. زن کتی سانتستبان یکی از مددکارهای اجتماعی شهر فونیکس است که می گوید بعد از تولد پسر چهار کیلویی اش شروع به پدیکور کرد.

Q بیانگر سکوت (Quiet) هست. یکی از مادرها به کودکان خود می گفت که اگر ۱۵ دقیقه ساکت باشند به آن ها جایزه می دهد. چنین چیزی به کودک یاد می دهد که وقت را یاد بگیرد.

بعد از فرزند دار شدن باید چه کارهای انجام دهیم؟

R بیانگر مذهب (Religion) هست. در بسیاری از مساجد و کلیساهای جای مخصوص فرزند ها وجود دارد که در آنجا مادر می تواند به کودک خود شیر دهد یا پوشک او را عوض کند.


S بیانگر به هم چسبیدن (Snuggles) هست. زن اوستین می گوید که از کودک خود به عنوان وزنه جهت انجام بعضی از تمرین های بی خطر استفاده می کند و کودک نیز از چین کاری لذت می برد. علاوه بر این،S بیانگر کفش (shoe) نیز هست. شاید از خریدن کفش لذت نبرید، ولی خریدن کفش یک لذت جهانی است.

T بیانگر امتحان شده است و درست (Tried and True) هست. تلاش کنید که پیش از رفتن مجدد به سرکار سرگرمی هایی که قبلا امتحان کرده اید و مناسب شما هستند را انجام دهید و از این نترسید که به این سرگرمی ها عادت خواهید کرد.

U بیانگر درک (Understanding) هست. این را درک کنید که همسر شما نیز به توجه نیاز دارد.

V بیانگر تجسم (Visualization) هست. این را تجسم کنید که آرامش دارید و یک مادر شاد هستید.

W بیانگر پیاده روی (Walks) هست. زنان باردار می توانند در طول بارداری پیاده روی کنند. حتی بعد از وضع حمل نیز یک زن می تواند به همراه همسر خود به پیاده روی رود.

X بیانگر ماجراجویی فوق العاده (Excellenadventure) هست. یک روز در میان زمانی را جهت رفتن به جاهای دیدنی تخصیص داده شده است دهید.

Y بیانگر یوگا (Yoga) هست. انجام حرکات یوگا جهت مفاصل بسیار بافایده هستند و باعث آرامش فرد می شوند.

Z بیانگر خواب (َ ZZZZZ’s) هست. تلاش کنید که زیاد بخوابید و زمانی که کودک شما خواب است نیز استراحت کنید.

منبع: روزنامه سپید

واژه های کلیدی: مادران باردار | پیاده روی | پیاده رو | زن باردار | بارداری | باردار | بارداری | ماساژ | فرزند

بعد از فرزند دار شدن باید چه کارهای انجام دهیم؟

بعد از فرزند دار شدن باید چه کارهای انجام دهیم؟

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی