با جایگزین های طبیعی پودر فرزند آشنا شوید

بخاطر خبری که جدیدا در خصوص مبتلا شدن یک زن به سرطان تخمدان با استفاده طولانی از پودر فرزند انتشار یافته بود، در

با جایگزین های طبیعی پودر فرزند آشنا شوید

بخاطر خبری که جدیدا در خصوص مبتلا شدن یک زن به سرطان تخمدان با استفاده طولانی از پودر فرزند انتشار یافته بود، در این مقاله از دکتر سلام ۵ جایگزین طبیعی و مناسب جهت پودر فرزند را آماده کرده ایم. توصیه ما این است که حتما این بخش را مطالعه کنید و به هیچ وجه از دست ندهید. با ما همراه شوید.

همانطور که می دانید جایگاه ذرت در پخت و پز موادغذایی هست. نشاسته این ماده می تواند جایگزین طبیعی جهت پودر فرزند باشد. نشاسته ذرت مثل پودر فرزند توانایی جذب رطوبت بالایی دارد. این نشاسته از هسته مرکزی دانه ذرت تهیه می شود. از این ماده جهت غلیظ کردن سس و سوپ ها در آشپزخانه استفاده می کنند.

با جایگزین های طبیعی پودر فرزند آشنا شوید

احتمال ارتباط داشتن استفاده از پودر فرزند با سرطان تخمدان در زنان، باعث شده است است تا این قشر از جامع به فکر جانشینی جهت پودر فرزند باشند. در این مطلب شما را با جایگزین های طبیعی پودر فرزند آشنا می کنیم.

طرح این عنوان که پودر فرزند باعث سرطان تخمدان می شود، می تواند سوالات و جواب های زیادی را در پی داشته باشد.

اخیرا هیئت منصفه ای در کالیفرنیای امریکا شرکت جانسون جانسون (تولید کننده پودر بچه) را به پرداخت ۴۱۷ میلیون دلار غرامت محکوم کرده هست. به این علت که زنی ادعا کرده بعد از استفاده از این پودر فرزند به سرطان تخمدان مبتلا شده است هست. در ماه فوریه سال ۲۰۱۶، دادگاه میسوری به شرکت جانسون و جانسون دستور داد تا مبلغ ۷۲ میلیون دلار به خانواده جکی فاکس، که زنان این خانواده از سرطان تخمدان زحمت می برند، پرداخت کند. این دو خانواده اذعان کرده اند که با استفاده طولانی مدت از این پودرهای فرزند به سرطان تخمدان مبتلا شده است اند. همچنین دو دادگاه دیگر علیه شرکت جانسون و جانسون به نفع زنانی که از این شرکت شکایت کرده بودند، شرکت را به پرداخت ۱۹۷ میلیون دلار محکوم کردند، بیش از ۲۵۰۰ شکایت علیه این شرکت مورد بررسی قرار گرفته است.

اما شرکت جانسون و جانسون اصرار دارد که، ارتباط بین پودر فرزند و سرطان تخمدان ثابت نشده هست. رویترز در این باره گزارش داد که در دادخواستی که در ماه مارس ۲۰۱۷ از طرف شرکت جانسون و جانسون ارائه شده است بود، هیئت منصفه به نفع شرکت جانسون و جانسون حکم صادر کرده هست. در این پرونده شاکی نیوا دانیلزمقیم تنیسی است که ادعا کرده است از ۳۶ سالگی از پودر فرزند استفاده کرده است که در سال ۲۰۱۳ پزشکان جهت او سرطان تخمدان را تشخیص داده اند. دادستان می گوید شرکت جانسون و جانسون از اوایل دهه ۱۹۸۰ در مورد به خطر افتادن سلامت مشتریانش بعد از مصرف مواد تولیدی اش هیچ کار محافظتی انجام نداده هست. در واقع نخستین مطالعه انجام شده است در مورد استفاده از پودر تالک نشان می دهد که در ۹۲ درصد از زنانی که از پودر تالک جهت اندام های تناسلی استفاده کرده اند، خطر زیاد کردن مبتلا شدن به سرطان تخمدان گزارش شده است هست. ولی هنوز، بعضی از پزشکان با این گزارش مخالفت می کنند. دکتر هال لارنس، مدیر اجرایی کنگره زنان و متخصصان زنان و زایمان، گفت:«چندین دهه تحقیقات پزشکی از این فرضیه که استفاده از پودر تالک باعث سرطان تخمدان می شود، را ثابت نمی کند»

بخاطر خبری که جدیدا در خصوص مبتلا شدن یک زن به سرطان تخمدان با استفاده طولانی از پودر فرزند انتشار یافته بود، در

این گزینه های امنیتی را در نظر بگیرید

با توجه به نکاتی که اوج ذکر شد، شاید جهت شما هم وحشت حاصل از استفاده کردن پودر تالک به وجود آمده باشد. جای نگرانی نیست، گزینه های مناسب طبیعی جهت جایگزین کردن این پودر وجود دارد که در ادمه به آن ها می پردازیم.

۱. نشاسته ذرت

همانطور که می دانید جایگاه ذرت در پخت و پز موادغذایی هست. نشاسته این ماده می تواند جایگزین طبیعی جهت پودر فرزند باشد. نشاسته ذرت مثل پودر فرزند توانایی جذب رطوبت بالایی دارد. این نشاسته از هسته مرکزی دانه ذرت تهیه می شود. از این ماده جهت غلیظ کردن سس و سوپ ها در آشپزخانه استفاده می کنند.

۲. نشاسته Arrowroot و نشاسته تاپیوکا

نشاسته Arrowroot و نشاسته تاپیوکا هر دو در آشپزخانه جهت پخت و پز کارایی دارند. نشاسته این مواد نیز می توانند جایگزین مناسبی جهت پودر فرزند باشند. نشاسته Arrowroot از چندین گیاه گرمسیری واقع در امریکا گرفته می شود. این دو گروه نشاسته می توانند جایگزین آرد در آشپزخانه باشد. اگر از آن استفاده می کنید، توصیه می شود در قسمت ران و پای نوزادانتان بپاشید. این دستورالعمل را با بعضی از مواد اضافی ترکیب کنید تا به عنوان یک تسکین کننده جهت کودک شما عمل کند.

۳. بکینگ سودا (جوش شیرین)

شما فکر می کنید که بی کربنات سدیم یا همان جوش شیرین که به عنوان سودا آشنا شده است هست، تنها در ۱۰۰ مورد کاریی دارد. ولی اینجا شما با یک کاربرد دیگر آن آشنا می شوید و آن هم به عنوان یک پودر فرزند هست. بعضی از افراد حتی از آن به عنوان دئودورانت استفاده می کنند«دئودورانت نوعی اسپری مایع است که جهت خوشبو کردن بدن و یا یک مکان خاصی استفاده می شود. بیشترین مصرف دئودورانت جهت از بین بردن بوی بد عرق در بدن است» این ماده همچنین می تواند در کم کردن درد حاصل از آرتروز موثر باشد این ماده قادر است رطوبت هوا را جذب کند. بعضی از آن به عنوان رطوبت گیر در یک مخزن و یا اتاقی که در آن رطوبت زیاد است و حتی حمام استفاده می کنند.

۴. آرد جو دو سر

اگر می خواهید یک پودر کمی سنگین تر از آنچه که در اوج ذکر شد داشته باشید، آرد حاصل از هوا دوسر می تواند گزینه مناسبی باشد.

با جایگزین های طبیعی پودر فرزند آشنا شوید

۵. جایگزین محصولات تجاری طبیعی به جای پودر بچه

این محصولات تجاری که در بازار موجود هست، موارد فوق را با بعضی روغن های مهم ترکیب می کنند و پودر فرزند ای با بوی بسیار مطبوع روانه بازار می کنند. شما می توانید با کمی پرس و جو و تحقیق در اینترنت به این پودرها دست یابید.

نکته

یکی از مهمترین دلایلی که به شما توصیه می کنیم به جای پودر فرزند از مواد طبیعی جایگزین استفاده کنید، این است که؛ پودر فرزند به خاطر خاصیت سمی بودنی که دارد، هنگامی که از راه استنشاق وارد ریه شود، می تواند پرسشها تنفسی ایجاد کند. به همین علت آکادمی امریکایی راجع به استفاده از پودر فرزند جهت نوزادان هشدار داده است.

منبع: ستاره ها

واژه های کلیدی: جایگزین مناسب | سرطان تخمدان | آشپزخانه | مبتلا شدن | خانواده | استفاده | فرزند | طبیعی | رطوبت | میلیون | جانسون

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی