مد را رهاکن ، راحتی را بچسب!

خرید لباس مناسب جهت کودکان یکی از دغدغه های والدین است . در این مقاله به شما نکاتی گفته می شود که در خرید تان موفق تر باشید

مد را رهاکن ، راحتی را بچسب!

مد را رهاکن ، راحتی را بچسب!

خرید لباس مناسب جهت کودکان یکی از دغدغه های والدین است . در این مقاله به شما نکاتی گفته می شود که در خرید تان موفق تر باشید

بخش قشنگی تبیان

هیچ وقت از یاد نبرید كه فرزند ها سریعتر از آنچه شما بتوانید فكرش را بكنید رشد می كنند. بسیاری از والدین و افرادی كه جهت كودك لباس هدیه می خرند، به این مساله توجه نمی كنند كه مورد نیاز نیست لباس به تن كودك بچسبد. اگر این طور باشد، بعد از چند بار استفاده باید بروید فروشگاه سروقت سایز بعدی. اگر خودتان به این نكات دقت دارید و دیگران هدیه هایی با سایز نامناسب جهت فرزندتان آورده اند، خجالت نكشید! آدرس فروشگاه مربوطه را بخواهید و بروید سایز مناسب آن لباس را جهت كودك تان بگیرید.

اینقدر جهت نوزادتان، دنبال چشم وهم چشمی نباشید. كودك به این سن و سال، یك كمد بزرگ پر از لباس نیاز ندارد. خودش هم خوشبختانه هنوز درگیر مد روز نشده هست. نوزادان و نوپایان خیلی سریع رشد می كنند ،ا گر جهت آنها لباس های زیادی تهیه كنید و بگذارید جهت مهمانی های مختلف، احتمال دارد كه مشتری اول و آخرش خودتان باشید؛ آیا كه ممكن است به علت رشد قابل توجهش، دیگر آن لباس به تنش نرود .

هنگام تهیه لباس جهت نوپایتان، دقت كنید كه لباس، طوری باشد كه بتوان آن را راحت به تن یا از تن خارج كرد

مد را رهاکن ، راحتی را بچسب!

هنگام تهیه لباس جهت نوپایتان، دقت كنید كه لباس، طوری باشد كه بتوان آن را راحت به تن یا از تن خارج كرد.(مثلا به جای دوجین دكمه، روبند پاپیونی داشته باشد) لیکن كودك تان به زودی شروع می كند به گفتن: «خودم بپوشم، خودم بپوشم. » بعد لطف كنید كار این كوچولوها را سخت نكنید.

لباس سالم جهت فرزند های سالم

همه پدر و مادرها می خواهند فرزندانشان در محیطی سالم و ایمن رشد کنند و از محصولات سالم استفاده کنند. کودکان امروز در محیطی آلوده تر از پیشینیان خود زندگی می كنند. آب، هوا، میوه، سبزی و محصولات کشاورزی و پوشاکی که آنها استفاده می كنند با انواع مواد شیمیایی که ممکن است سلامت ارزش را به خطر بیندازد، همراه هست. به همین علت گزینش خوراک و پوشاکی که به شکل طبیعی و بدون دخالت سموم و مواد شیمیایی تهیه شده است اند، راه حل مناسبی جهت کمتر کردن تماس آنها با مواد خطرناک شیمیایی هست. لباس هایی با الیاف کاملاً طبیعی عالی ترین و مناسب ترین گزینش جهت کودکان هست، چون پوست آنها حساس، نازک و لطیف تر است و منافذ بیشتری دارد و به همین علت، مواد خطرناک را زیاد جذب می کند. بهتر است لباس های زیر و لباس هایی که به طور مستقیم با پوست بدن تماس دارند ، لباس های خواب و به خاص لباس های نوزادان و کودکان و همچنین بزرگسالانی که پوست حساسی دارند، از الیاف کاملاً طبیعی و ارگانیک تهیه شده است باشند.

توصیه های عمومی

تا فرزندتان به سن بلوغ نرسیده هست، باید كاپشن های كمی بزرگ تر برایش تهیه كنید تا جهت رشد او جا داشته باشد. هر لحظه به دنبال فروشگاهی كه اجناس با كیفیت و ارزان دارند باشید و از دوستان و آشنایان خود بخواهید اگر این فروشگاه ها را می شناسند، به شما هم معرفی كنند.

اگر دیدید فروشگاه لباس فرزند ای، حراج كرده هست، سری به آن بزنید و مایحتاج فرزندتان را با قیمت مناسب تهیه كنید. : قبل از اینكه جهت خرید لباس به مراکز خرید بروید، به کاتالوگ ها و وب سایت ها نگاهی بیندازید. پیش خودتان تعیین کنید که چه مدل لباسی، چه طرحی و چه رنگی را می خواهید؛ این کار باعث می شود که خرید شما هدفمند شود و حداقل از سر درگمی در میان انواع لباس ها نجات پیدا می كنید .

خرید لباس مناسب جهت کودکان یکی از دغدغه های والدین است . در این مقاله به شما نکاتی گفته می شود که در خرید تان موفق تر باشید

همیشه جهت جلوگیری از سرما خوردن فرزندتان، یك زیر پیراهنی به او بپوشانید، زیر پیراهنی نباید از جنس الیاف مصنوعی باشد، لیکن باعث حساسیت پوستی فرزندتان خواهد شد و گاهی این الیاف جهت كودك احساس زبری ایجاد می كنند.

دقت كنید كه جنس لباس مقاوم باشد تا در اثر شست وشوی زیاد نازك و بدریخت نشود. دكمه ها وزیپ های لباس را كنترل كنید كه آیا محكم بسته و قفل می شوند یا با كوچكترین تكانی از هم باز می شوند؟

برای خلاص شدن از نق نق كردن كودك این است كه قبل از خرید به خوبی تغذیه کرده و سیر باشد و همچنین به اندازه كافی خوابیده باشد. فرزند ها هنگامی که گرسنه و خسته اند، روی اعصاب والدین مته می زنند و هنگام خرید بهانه می گیرند و گریه راه می اندازند.

كمی حق گزینش به او بدهید

در ابتدای فصل های متفاوت سال، بنشینید فكر كنید كه كودكتان به چه لباس هایی نیاز دارد و از آنها یك لیست تهیه كنید. از آنجا كه خرید این لباس های كوچولو، جیب تقریبا پرپول می طلبد، جهت موارد لیست تان اولویت قائل شوید. ابتدا نیاز های مهم او را فراهم كنید و اگر پولی ماند ،سراغ موارد بعدی بروید. هر لحظه بین سن كودك و لباسی كه دوست دارد ارتباطی برقرار هست. هنگامی که كودك ۸- ۹ ساله هست، می تواند درك كند كه كدام لباس مناسبش است.

راه خلاص شدن از نق نق كردن كودك این است كه قبل از خرید به خوبی تغذیه کرده و سیر باشد و همچنین به اندازه كافی خوابیده باشد

می توانید اطمینان كنید با لباسی كه گزینش كرده سردش نمی شود یا از گرما نمی پزد. می توانید به او بگویید چقدر بودجه جهت لباس او در نظر گرفته اید و همچنین برایش توضیح دهید كه لباسی كه اجازه دارد بپوشد، چه شاخصه هایی باید داشته باشد؛ به عنوان نمونه زیاد كوتاه نباشد. با كمك هم یك لباس مناسب تهیه كنید.

مد را رهاکن ، راحتی را بچسب!

در خرید جوراب و لباس زیر خیلی دقت كنید. این تكه های لباس باید دقیقا اندازه بدن كودك شما باشند و حتی اگر ذره ای گشاد باشند، كودك را اذیت می كنند. نمی خواهید كه جوراب فرزندتان این قدر گشاد باشد كه هنگامی که راه می رود از پایش در بیاید؟ می توانید از فرزندتان بخواهید دستش را مشت كند و كفی جوراب را دور دست مشت شده است اش بپیچید، این روش خوبی جهت تخمین سایز پا جهت جوراب هست. بهتر است فرزندتان را هم جهت خرید همراه خود ببرید. دلواپس نباشید، نه شما را كلافه می كند نه بقیه را.

نكته كلیدی : راه خلاص شدن از نق نق كردن كودك این است كه قبل از خرید به خوبی تغذیه کرده و سیر باشد و همچنین به اندازه كافی خوابیده باشد. فرزند ها هنگامی که گرسنه و خسته اند، روی اعصاب والدین مته می زنند و هنگام خرید بهانه می گیرند وگریه راه می اندازند. می توانید مقاله ی معضل خرید با کودکان!!!را مطالعه کنید که در این مورد مفصل توضیح داده است.

به او یاد بدهید هنگامی که می روید جهت او خرید كنید، به جای بازیگوشی توجه كند و لباس مورد علاقه اش را گزینش كند. هنگامی كه تنها جهت خرید لباس كودك می روید، گزینش سایز مناسب، شما را به شك می اندازد و تنها احتمال نیرومند ای كه وجود دارد این است كه جهت تعویض لباس خریداری شده، دوباره، ولی این بار با فرزندتان به همان فروشگاه بر گردید. بعد صبور باشید و از همان ابتدا فرزندتان را با خود همراه كنید.


منبع : بیتوته

خرید لباس مناسب جهت کودکان یکی از دغدغه های والدین است . در این مقاله به شما نکاتی گفته می شود که در خرید تان موفق تر باشید

واژه های کلیدی: خودتان باشید | خوردن فرزند | فروشگاه | کودکان | والدین | فروشگاه | فرزندان | همراه | فرزند | جوراب | تغذیه

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی