غذاهای غنی از فیبر جهت کودکان

رژیم غذایی | سبزیجات | استفاده | کودکان | سبزیجات | یبوست | لوبیا | دندان | اسفناج

غذاهای غنی از فیبر جهت کودکان

غذاهای غنی از فیبر جهت کودکان

عبارات مهم : رژیم غذایی – سبزیجات

قبل از اینکه دادن هر غذایی را به کودک خود شروع کنید، ابتدا با دکتر خود مشورت کنید

غذاهای غنی از فیبر جهت کودکان

آیا می خواهید کودک خود را از شیر بگیرید؟ آیا می خواهید با غذاهای غنی از فیبر آشنا شوید که جهت کودک تان بافایده باشد؟ اگر به دنبال هر کدام از موارد اوج باشید ما در اینجا سالم ترین غذاها را جهت شما معرفی می کنیم که باید در رژیم غذایی کودک خود بگنجانید.

فیبر جهت کودکان – چقدر مهم است؟
فیبرهای رژیمی در دو نوع یافت می شوند، فیبرهای قابل حل و فیبرهای غیر قابل حل در آب. شکل قابل حل فیبر در آب حل می شود و به کودک کمک می کند تا به مدت بیشتری احساس سیری کند. به عبارت دیگر، فیبر غیر قابل حل در آب حل نمی شود و در عوض به حرکت روده کمک می کند. فیبر درمان طبیعی جهت یبوست محسوب می شود.

غذاهای غنی از فیبر جهت کودکان:
قبل از اینکه دادن هر غذایی را به کودک خود شروع کنید، ابتدا با دکتر خود مشورت کنید. دکتر مقدار صحیح هر ماده غذایی را به شما پیشنهاد می دهد و به شما می گوید که در رژیم کودک باید از چه غذاهایی پرهیز کنید. اگر دکتر شما موافقت کرد که دادن غذاهای فیبر دار را شروع کنید می توانید غذاهای زیر را امتحان کنید.

۱٫ میوه ها
میوه ها منبع عالی فیبر محسوب می شوند و می توانید بعد از شش ماهگی دادن میوه به کودک خود را شروع کنید. ابتدا یک میوه را بدهید و چند روز صبر کنید تا ببینید که آیا می تواند آن میوه را هضم کند یا نه اگر با مشکلی مواجه نشدید به همین ترتیب دادن میوه به کودک خود را ادامه دهید.

سیب و موز غنی از فیبر غذایی می باشند. زردآلو، آلو، هلو غنی از فیبر می باشند.

رژیم غذایی | سبزیجات | استفاده | کودکان | سبزیجات | یبوست | لوبیا | دندان | اسفناج

برای درمان یبوست می توانید از آلو استفاده کنید .

میوه ها منبع عالی فیبر محسوب می شوند، بعد از شش ماهگی دادن میوه به کودک را شروع کنید

۲٫ سبزیجات
از ماه ششم و هفتم می تواند دادن سبزیجات به کودک خود را شروع کنید. بعضی سبزیجات مانند اسفناج، بروکلی، نخود و لوبیا بی نهایت سرشار از فیبر می باشند . با این وجود، بعضی از سبزیجات ممکن است موجب نفخ و باد شکم شوند و ممکن است کودک از مزه سبزیجات خوشش نیاید.

می توانید بعضی از این سبزیجات را با میوه ها و یا سبزیجاتی که قبلا امتحان کرده اید مخلوط کنید. هنگامی که کودک شما دندان درمی آورد، می توانید از سبزیجات خام استفاده کنید.

غذاهای غنی از فیبر جهت کودکان

برای جذب زیاد فیبر ، کم کم کاهو و بروکلی را هم به رژیم غذایی کودک اضافه کنید.

برخی سبزیجات مانند اسفناج، بروکلی، نخود و لوبیا بی نهایت سرشار از فیبر می باشند

رژیم غذایی | سبزیجات | استفاده | کودکان | سبزیجات | یبوست | لوبیا | دندان | اسفناج

۳٫ غلات :
-برنج یکی از نخستین غلاتی است که اکثر فرزند ها عاشق آن می شوند، با این حال در مقایسه با دیگر غلات دارای فیبر کمتری می باشد.

– غلاتی مانند جو، شعیر و گندم غنی از فیبر می باشند. با این وجود، ممکن است کودک شما مزه چنین غذاهایی را دوست نداشته باشد و شاید این نوع غذاها را رد کند.

– زمانی که کودک شما دندان درآورده هست، می توانید از بیسکوئیت های سبوس دار، پاستا با غلات کامل، یا نان غلات کامل جهت میان وعده استفاده کنید.

نخود له شده است و عدس نیز یکی از عالی ترین غذاهای فیبر دار جهت کودکان محسوب می شوند.

غذاهای غنی از فیبر جهت کودکان

غلاتی مانند جو، شعیر و گندم غنی از فیبر می باشند

منبع: nemoneha.com

واژه های کلیدی: رژیم غذایی | سبزیجات | استفاده | کودکان | سبزیجات | یبوست | لوبیا | دندان | اسفناج

غذاهای غنی از فیبر جهت کودکان

غذاهای غنی از فیبر جهت کودکان

غذاهای غنی از فیبر جهت کودکان

غذاهای غنی از فیبر جهت کودکان

دانلود

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا