اصول صحیح از شیر گرفتن شبانه

از شیرگرفتن شبانه نوزاد پرسشها مخصوص به خود را دارد، بهتر است با اصول و شیوه صحیح از شیرگرفتن

اصول صحیح از شیر گرفتن شبانه

از شیرگرفتن شبانه نوزاد پرسشها مخصوص به خود را دارد، بهتر است با اصول و شیوه صحیح از شیرگرفتن نوزاد آشنا شوید. فرایند از شیر گرفتن باید به گونه ای انجام شود که به نوزاد آسیبی وارد نشود. بعضی از راهنمایی های عملی در این زمینه را دراختیارتان قرار خواهیم داد .

در چه سنی نوزادم جهت از شیرگرفتن شبانه آماده می شود؟

این امر جهت هر نوزاد متفاوت از دیگری هست. ولی زیاد نوزادان، چیزی بین رده های سنی ۴ و ۶ ماه در طول روز به اندازه کافی کالری دریافت می کنند تا آنان را هنگام شب به مدت ۵ تا ۶۶ ساعت حفظ کند.

اصول صحیح از شیر گرفتن شبانه

با اینهمه، به هیچ وجه جهت نوزادان کم سن و سال تر غیرعادی نیست که بدون نیاز به غذا جهت مدت های بسیار طولانی تر بخوابند و یا نوزادان بزرگتری که همچنان جهت غذا خوردن از خواب بیدار می شوند. همزمان با این امر، کودکتان احتیاجات مهم دیگری دارد. چند چیز جهت نوزاد خرسندتر و اطمینان بخش تر از در آغوش پدر یا مادر بودن و غذا دادن به او است.

اگر به تازگی به سرکار برگشته اید و کودک در طول روز کمتر به شما دسترسی دارد، ممکن است که در هنگام شب به عنوان روشی از ارتباط و پیوند مجدد با شما مایل باشد تا به او شیر بدهید یا از یک شیشه شیر بنوشد. و هنگامی که نوزادتان در حال دندان درآوردن می باشد، دچار سرما خوردگی شده، یا مجبور یک عوض کردن رشد و تکاملی شده است است احتمال می رود که متوجه شوید زیاد اوقات از خواب بیدار می شود. براساس تمام این دلایل، به تدریج و به آرامی ره یافتن به فرایند از شیر گرفتن مهم هست. به خاطر بسپارید که نوزادتان هنوزهم کم سن و سال است و جهت آسایش، نزدیکی و صمیمیت و اطمینان خاطر (مجدد) شدیداً به خاص از سوی شما نیازمند است.


از کجا بدانم که نوزادم آماده از شیرگرفتن به هنگام شب است؟

اگر نوزادتان حداقل ۴ تا ۶ ماهه است احتمالاً می توانید از شیرگرفتن او به هنگام شب را شروع کنید. البته، حتی اگر نوزادتان نیازی ندارد که در نیمه شب تغذیه شود، ممکن است هنوزهم مایل به بیدار شدن باشد. نوزادانی که عادت دارند به هنگام شب چند مرتبه غذا بخورند میل به دارند تا از روی عادت بیدار شوند و عوض کردن این روال یکنواخت می تواند وقت گیر باشد. اگر به شدت از خواب محروم هستید حفظ سلامتی و بهروزی سخت می باشد. از اینرو تصمیم گیری جهت آخر دادن به تغذیه شبانه نوزادتان تا حدودی مبتنی بر این است که این امر چگونه شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر از شیردادن یا ارائه یک شیشه شیر به نوزادتان در هنگام شب لذت می برید، هیچ دلیلی جهت متوقف کردن این کار وجود ندارد. چراکه او آخر به تنهایی این کار را ترک می کند. از طرف دیگر، اگر متوجه شده است اید که احساس می کنید بدخلق و خو و بسیار خسته هستید و نوزادتان هم به لحاظ جسمانی آماده عوض کردن می باشد، ممکن است هم اکنون وقت از شیرگرفتن شبانه او باشد. اگر مطمئن نیستید که نوزادتان آماده این کار است یا نه، با دکتر او صحبت کنید. دکتر می تواند به شما یاری کند تا همه پرسشها را بررسی کنید و شما را یاری می رساند تا براساس چگونگی رشد نوزادتان تصمیم گیری کنید.


آنچه کارشناسان می گویند

Richard Ferber، متخصص اطفال در کتاب خود با عنوان “مشکلات خواب فرزندتان را برطرف کنید” می گوید: تغذیه های غیر مهم به هنگام شب ممکن است که در حقیقت پرسشها خواب را موجب شوند. به گفته ی Ferber، اگر یک نوزاد جهت غذا خوردن چندین بار در طول شب بیدار می شود، ممکن است یک پوشک بسیار خیس یا پرسشها گوارشی او را وادار می کنند تا از خواب بیدار شود و از اینرو مایل است تا زیاد تغذیه کند که در این صورت یک تناوب باطل خلق می شود. از طرف دیگر، William Sears، متخصص اطفالی است که بر مزیت های تغذیه های شبانه در جهت نیرومند تر شدن پیوند بین والد و فرزند تاکید می کند. Sears مصرانه از والدین درخواست می کند که مادامیکه تغذیه های کودک جهت خانواده خیلی اخلال گر نیستند در امر از شیرگرفتن شبانه عجله نکنند. Sears در کتاب خوابیدن نوزاد استراتژی هایی مانند سهیم بودن و خوابیدن کودک در تختخواب خودمان و شیر دادن به او را در حال دراز کشیدن به منظور آسانتر کردن  تغذیه های شبانه جهت والدین ارائه می دهد. سرانجام، با در نظر گرفتن تمام تصمیمات تربیتی باید آن چیزی را انجام دهید که جهت شما و خانواده تان عالی ترین است.

از شیرگرفتن شبانه نوزاد پرسشها مخصوص به خود را دارد، بهتر است با اصول و شیوه صحیح از شیرگرفتن


راهنمایی های عملی جهت از شیرگرفتن شبانه نوزاد شما

  • به آهستگی و به تدریج فرایند از شیرگرفتن را شروع کنید. به نوزادتان جهت دوره زمانی کوتاه تری با هر پستان شیر داده یا مقدار کمتری از شیر در شیشه شیر او در هنگام شب به او بدهید. تلاش کنید فواصل زمانی بین تغذیه ها را از طریق تحسین و دلگرمی و آرام کردن نوزادتان به منظور خوابیدن طولانی کنید.
  • همان طور که نوزادتان رشد می کند و فعال تر می شود اطمینان حاصل کنید که او در طول روز به مقدار زیادی می خورد، ممکن است که او مایل نباشد تا شیردادن به او یا نوشیدن یک شیشه شیر در طول روز متوقف شود و ممکن است که او تلاش کند تا انجام این کار را به هنگام شب جبران کند. جهت اطمینان از اینکه او به اندازه کافی می خورد، وقفه های زمانبندی شده است ای را در طول روز جهت یک شیشه شیر آرامش بخش یا مدت شیردادن به او در یک مکان بدون عوامل بازدارنده درنظر بگیرید.
  • به نوزادتان در هنگام عصر (سرشب) غذای بیشتری بدهید چراکه در این صورت در نیمه شب گرسنه نخواهد شد. حتی ممکن است که مایل باشید تا پیش از اینکه خودتان به تختخواب بروید او را جهت تغذیه آخر یا ” خورد و خوراک رویا ” بیدار کنید.
  • سعی نکنید که در طول زمانی از عوض کردن و تحول نوزاد خود را به هنگام شب از شیر بگیرید. جهت مثال، اگر درست در شرف بازگشت به سرکار یا رفتن به تعطیلات خانوادگی هستید این کار را انجام ندهید. اگر به تازگی در طول روز دسترسی به شما کمتر شده است هست، مطمئن شوید که در هنگام با هم بودن وقت بیشتری را جهت بغل و نوازش کردن نوزادتان در نظر می گیرید. از اینرو او پیوستگی بیشتری را احساس خواهد کرد و کمتر احتمال دارد که در نیمه ی شب جویای آرامش و آسایش شود.
  • هنگامی که نوزادتان در طول شب گریه می کند، همسرتان او را آرام کند. اگر شما کسی هستید که به هنگام شب از او مواظبت می کنید، احتمالاً  عطر و بوی خودتان یا شیر پستان شما موجب می شود که نوزادتان مایل به تغذیه کردن باشد. اگر کودک را کنار خود می خوابانید، در عوض قراردادن یک گهواره سبدی را کنار همسرتان روی تخت در نظر بگیرید.
  • تغذیه ها را به تدریج کنار بگذارید، یک مرتبه در هر اوقات. هنگامی که نوزادتان به منظور تغذیه کردن بیدار می شود به او آرامش و آسودگی بخشید و توضیح دهید که هم اکنون وقت خوابیدن است ، نه خوردن. به او بگویید که می تواند در هنگام صبح شیر سینه شما را بخورد یا شیشه شیر خود را بیاشامد، ولی الان وقت خوابیدن هست. در حالیکه او را تحسین می کنید با جدیت و به آرامی با او صحبت کنید، ولی او را بلند نکنید. حتی اگر او جهت درک کلمات شما خیلی کم سن و سال باشد به تدریج معنی را متوجه می شود و حضور شما آرامش بخش خواهد بود. در بسیاری از موارد، نوزادان قبل از سازگاری با سیستم تازه تنها کمی به مدت یک یا دو شب گریه می کنند.
  • اگر تلاش می کنید که تغذیه کردن ها را کنار بگذارید و نوزادتان به نحوه تسکین ناپذیری به مدت چند شب پشت سرهم گریه می کند، به روال یکنواخت معمول خود برگردید و دوباره در عرض یک یا دو هفته تلاش کنید.

نسخه

واژه های کلیدی: آرامش بخش | نوزادان | خوابیدن | نوزاد | شبانه | تغذیه | بیدار | از شیرگرفتن به هنگام شب

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی