معنی اسم انتخاب اسم های عجیب والدین برای فرزندان

انتخاب اسم های عجیب والدین برای فرزندان

روزنامه میرور فهرستی از کلمات عجیب منتشر کرده است که والدین در نقاط مختلف جهان سعی کرده‌اند آنها را به عنوان نام فرزند خود به ثبت برسانند.
انتخاب اسم های عجیب والدین برای فرزندان

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛روزنامه میرور چاپ انگلستان لیستی از اسامی نوزادان را منتشر کرده است که بسیار عجیب به نظر می‌رسد و به گفته کارشناسان، اگر فرآیند نامگذاری کودکان به همین صورت پیش برود می‌بایست نگران بود.

در حالی که ماه گذشته لیست محبوب‌ترین نام‌های انگلیسی برای دختران و پسران منتشر شده بود، در لیست جدید کلماتی را مشاهده می‌کنید که هرگز تصور نمی‌کردید می‌توانند به عنوان نام برای افراد مورد استفاده قرار بگیرند.

اوایل امسال دادگاه ولز اعلام کرد جلوی مادری که قصد داشت نام فرزند خود را «سیانید» بذارد، گرفته است. اسید سیانید در اصل همان سیانور است که دسته‌ای از نیتریل‌ها محسوب می‌شود و از نظر شیمایی، جزء هیدروکربن‌های ازت‌دار است که می‌تواند برای بدن انسان بسیار مضر باشد.

در لیست جدید به نام‌های مجنون، گوژپشت و مار اشاره شد که مردم مالزی علاقه زیادی داشتند آنها را برای فرزند خود انتخاب کنند و البته دولت این کشور با ثبت نام‌های مذکور مخالفت کرد. بر اساس قوانین موجود همچنین گفته شد که والدین اجازه ندارند نام میوه‌ها، سبزیجات، حیوانات و رنگ‌ها را روی فرزندان خود بگذارند.

مردم کشور چین علاقه زیادی دارند @ را به عنوان نام برای فرزند خود برگزینند. تاکنون چندین گزارش در مورد تلاش والدین چینی برای ثبت این نام منتشر شده است که البته دولت چین اجازه نداده است شناسنامه با این نام ثبت شود.

چندی پیش در کشور مکزیک اعلام شد که والدین اجازه ندارند نام فرزندان خود را «فیسبوک» بگذارند. این خبر پس از آن اعلام شد که والدین مکزیکی علاقه زیادی به انتخاب نام مذکور داشتند.

از دیگر نام‌های عجیبی که والدین تمایل به ثبت آنها داشتند و البته دولت‌ها اجازه ثبت آنها را ندادند می‌توان به لوسیفِر، مافیای نترس، ملکه ویکتوریا، III، وِنِردی (در زبان ایتالیایی به معنی روز جمعه)، ، مِتالیکا و … اشاره کرد.

انتخاب اسم های عجیب والدین برای فرزندان
دانلود

اسامی مشابه

اسم های پسرانه بر اساس حروف الفبا

اسم های دخترانه بر اساس حروف الفبا

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز